Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@10:29:47 GMT

تداوم ناکامی پاس با توقف مقابل بعثت کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۴۲۵۱

تداوم ناکامی پاس با توقف مقابل بعثت کرمانشاه

به گزارش ایرنا تیم پاس در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در مقابل 300 تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهدای قدس این شهر برابر بعثت کرمانشاه متوقف شد تا همچنان در میانه میدان باقی بمانند.
ابراهیم کوه افکن در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی برای پاس و ابراهیم سرقلی در دقیقه 76 برای بعثت کرمانشاه در این دیدار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب تیم پاس همدان را کسری کاظمی، اصغر نصیری، شهرام طاهری، اکبر گنجی، رضا کاشفی، رسول ناصربخت (از دقیقه 82 - محمد رضا احمدی)، سیدجمال معصومی، میلاد داوودی، حسین حبیبی، ابراهیم کوه افکن و میثم زمانی (از دقیقه 72- تیمور شکری) تشکیل دادند.
در ترکیب تیم بعثت کرمانشاه نیز میلاد قمری، میلاد رستمی، مهدی سرداری، سهیل عبدالاولی (از دقیقه 46- مهدی بازو)، آرش کورسانی، پوریا درکه (از دقیقه 60- ابراهیم سرقلی)، وحید صالحی، سجاد سیاه کمری، میلاد نجمی، سامان مهرابی زاده (از دقیقه 69 - علی محمدی)، پوریا خضری به میدان رفتند.
پاسی ها در حالیکه در اغلب دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بی برنامه عمل کردند و تیم بعثت در نیمه دوم با تقویت روند تهاجمی خود و استفاده از بازیکنان سرعتی توانست بازی را با تساوی به پایان ببرد.
شاگردان باقری نیا در این بازی تاکتیک مشخصی نداشتند و بارها در مقابل دروازه حریف بدون برنامه مشخص ظاهر شدند و موقعیت های گلزنی را نیز از دست دادند.
حسین حبیبی بدون تردید بهترین بازیکن پاس بود که توانست پنالتی نیمه نخست را برای این تیم دریافت کند و چندین موقعیت گلزنی را نیز ایجاد کرد که با بی دقتی سایر بازیکنان پاس از دست رفت.
پاس با این تساوی 16 امتیازی شد و در همان رتبه ششم جدول باقی ماند.
بعثت کرمانشاه نیز به لطف تساوی در این مسابقه با 18 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید