Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوستون مغلوب نیکس شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های نیویورک نیکس و بوستون سلتیکس به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم نیویورک بود که توانست با حساب 102-93 برتری را بدست آورد و برد با ارزش دیگری را ثبت کند.

ورزشگاه تاریخ ساعت مدیسون اسکور گاردن 22 دسامبر 2017 4:30 بامداد گزارش بازی

این مسابقه در حالی آغاز می شد که بدون در نظر گرفتن جایگاه این دو تیم در جدول، رقابت های آن ها همواره یکی از زیباترین ها در بسکتبال NBA بوده و این دیدار نیز از این قائله مستثنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با عملکرد بهتر نیکس آغاز شد و عملکرد تیمی خوب بازیکنان نیویورک باعث شد تا آن ها از ابتدای کار، نبض بازی را در اختیار بگیرند. این در حالی بود که کریستاپس پورزینگس، ستاره جوان نیویورک نیز پس از دوره مصدومیت کوتاه مدتش به میدان مسابقه بازگشته بود، اما اصلا عملکرد خوبی را از خود به نمایش نمی گذاشت. کوارتر ابتدایی با نتیجه 25-15 به سود نیکس پایان یافت.

سبزهای بوستون که نمی خواستند بیش از پیش از رقیب عقب بیوفتند، در وقت دوم با یک بازی تیمی خوب موفق به تعادل کشیدن مسابقه شدند. نیمه اول با نتیجه 44-40 به سود نیویورک پایان یافت.

کوارتر سوم شروع زیبایی های این مسابقه بود. در سویی بازی درخشان کایری اروینگ و آل هورفورد و در مقابل، بازی امتیاز محور و البته تاثیر گذار نیکس باعث شد تا همچنان تکلیف تیم برنده مشخص نباشد. در این وقت از مسابقه نمی توان از عملکرد کورتنی لی، چیزی نگفت. شوتینگ گارد 32 ساله نیکس با بازی گردانی خوبش و البته امتیازهای موثرش مانع از پیشروی بوستون شده بود.

وقت پایانی مسابقه نیز خالی از اتفاقات نبود. بوستون با جیسون تیتم و مارکوس اسمارت خواهان بدست آوردن بردی با ارزش بود اما بازی فوق العاده مایکل بیزلی، مانع از این موضوع شد و سرانجام بوستون مغلوب نیویورک شد.

این دومین شکست پیاپی بوستون بوده و به نظر می رسد تیم برد استیونز به شدت نیازمند کسب برد است.

آمار کلی بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند نیویورک نیکس 45% 57% 17 49 بوستون سلتیکس 38% 34% 10 35 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست نیویورک نیکس مایکل بیزلی 32 مایکل بیزلی 12 کورتنی لی 3 بوستون سلتیکس کایری اروینگ 32 دنیل تس 7 آل هورفورد 5

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال