Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد بحران استان کرمان، آخرین وضعیت زلزله کوهبنان را تشریح کرد.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت زلزله کوهبنان تصریح کرد: زلزله شب گذشته در کوهبنان کرمان 42 مصدوم به همراه داشت که بیشتر این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با اشاره به وقوع 20 پس لرزه در منطقه از شامگاه گذشته تصریح کرد: ریزش دیوار، سقف و تخریب ساختمان های زیادی را شاهد بودیم این زلزله خسارات زیادی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی ارزیابی منطقه هستیم تصریح کرد: توزیع چادر در منطقه آغاز شده ضمن آنکه آواربرداری معابر اصلی منطقه نیز آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • موعود شمخانی کیست؟
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت