Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه اهل سنت خارگ عصر پنجشنبه در مراسم سومین همایش طنین وحدت و یادواره حاج شکری امام جمعه فقید اهل سنت جزیره خارگ اظهار داشت: وحدت اهل سنت و اهل تشیع در جزیره خارگ به گونه‌ای است که تمامی هزینه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف هدر رفته و تیر آنها به سنگ خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ احمد کنعانی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در امر وحدت در این جزیره مهم واقع شده است بحث آگاهی بالای اهالی شریف این جزیره در حوزه وحدت است.

کنعانی تصریح کرد: امروزه مردم شریف خارگ به دور از هرگونه هیاهوی دنیوی در محیطی سالم در کنار هم زندگی می‌کنند و در حال توسعه این جزیره مهم و حیاتی هستند.

وی ادامه داد: امام جمعه فقید اهل سنت خارگ حق بزرگی در این وحدت دارند و امیدوار هستیم بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

برگزاری همایش طنین وحدت در جزیره خارگ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند