Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آبادان گفت: آقایان متولی، آن هایی که اکنون برای تیم فوتبال نفت آبادان مانع درست کرده اند باید کنار بروند.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، علی ابراهیمی پور در خصوص مشکلاتی که نفت آبادان با آن دست و پنجه نرم می کند، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: کاری که همه ما باید انجام بدهیم، این است که روحیه را به تیم برگردانیم، ضمن این که اختلافات باید کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است ولی بازیکنان نفت به تمام معنا نشان داده اند که در سختی ها نیز ایستاده اند.

وی افزود: باید تلاش کنیم که اختلافات را به حداقل برسانیم و آقایان متولی، آن هایی که اکنون برای تیم مانع درست کرده اند باید کنار بروند.

امام جمعه آبادان گفت: مشکلات تیم از جمله مالی باید حل شوند، البته منطقه آزاد کمک هایی داشته است که از مدیرعامل آن قدردانی می کنم. آقایان توجه کنند که این کمک ها تنها به تیم نیست و برای تمام آبادان و حیثیت و آبروی این شهر است.

وی عنوان کرد: تماشاگران نیز باید به تیم روحیه دهند و تا لحظه پایانی نباید از تشویق تیم غافل شوند.

همچنین عامر کعبی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص مشکلات پیش آمده در باشگاه نفت آبادان، اظهارکرد: نفت یکی از باشگاه های بسیار خوب لیگ برتر و از افتخارات آبادان است و حتما باید حمایت شود. ما اقداماتی برای این تیم داشته ایم و باتوجه به لیگ برتری شدن تیم، حمایت وزارت نفت کم شده است و ان شاءالله با حمایت های منطقه آزاد اروند و دیگر کمک ها بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره استعفای کمالوند و بازگشت مجدد او به تیم نیز گفت: باید مشکلات بررسی و ریشه یابی شود. با هیات مدیره صحبت می کنیم و ان شاءالله مشکلات حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳