Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امین حاج‌محمدی درباره پیوستنش به تیم خونه‌به‌خونه بابل اظهار داشت: خونه‌به‌خونه تیم بزرگی است و در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفته است. این تیم به لحاظ امکانات و هواداران تیم بزرگی است و دلیل اصلی که من به این تیم آمدم حضور نکونام و حسن‌زاده در خونه‌به‌خونه بود.

 

وی ادامه داد: من پیش از این هم از تیم خونه‌به‌خونه شناخت داشتم و می‌دانم این تیم همیشه جزو تیم‌های مدعی لیگ یک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم این تیم جوانان خوبی دارد و ان‌‌شاءالله من هم بتوانم در این تیم موفق شوم.

 

مدافع تازه وارد تیم خونه‌به‌خونه درباره حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی و رویارویی‌اش با استقلال خوزستان، گفت: حتماً خونه‌به‌خونه قابلیت این را داشته است که تا این مرحله بالا بیاید. بازی این تیم مقابل گسترش فولاد را کامل دیدم و خونه‌به‌خونه در آن دیدار خیلی خوب بازی کرد. رویارویی با استقلال خوزستان هم قرعه خوبی است. به امید خدا ما می‌توانیم با استفاده از دانش بالای نکونام این تیم را شکست دهیم و به فینال برسیم.

 

«اگر به فینال جام حذفی راه پیدا کنید، امکان بازی مقابل استقلال را هم داری؟» حاج‌محمدی در این باره تصریح کرد: من واقعاً عاشق استقلال هستم و همه جا هم گفته‌ام استقلالی هستم و خواهم ماند، اما وقتی پیراهن خونه‌به‌خونه را به تن دارم تلاش خواهم کرد تا پرچم این تیم بالا برود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: صعود به فینال جام حذفی، می‌تواند اتفاق خاصی برای فوتبال مازندران باشد. خونه‌به‌خونه پتانسیل خیلی خوب دارد و هواداران باید کمک کنند تا این تیم به فینال جام حذفی برسد. هیچ چیز برای ما دور از دسترس نیست و حتی می‌شود قهرمان جام حذفی شویم. ما می‌توانیم با دانش نکونام به فینال برسیم و امیدوارم من هم بتوانم کمک کنم تا مردم بابل خوشحال شوند.

 

تسنیم

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در زمان خروج از ورزشگاه هافبک آبی پوشان را تهدید کرد.

به گزارش فارس، پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت  مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت ۲ تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

????حمله عجیب حامدی‌فر به بازیکن مصدوم ذوب‌آهن! (فیلم)???? کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد