Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از صنعت و معدن گلستان، درویشعلی حسن زاده اظهار کرد: گلستان مسئول اسکان موقت و دائم مردم 9 روستای حادثه دیده با جمعیت افزون بر 300 خانوار بوده و برای ساماندهی و تسریع در روند بازسازی این روستاها ستادی از دستگاه های اجرایی مرتبط و با ریاست استاندار گلستان تشکیل شده است.
وی افزود: با توجه به فصل سرما، چادرهای امدادی برای اسکان زلزله زدگان مناسب نبوده و لذا در مرحله اول قرار شد تا توسط واحدهای مختلف استانی برای این 300 خانوار کانکس هایی تهیه و ارسال شود، که یک سوم آن به مجموعه صنعت ، معدن و تجارت استان واگذار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ صنعت ، معدن و تجارت استان ساخت این کانکس ها را به دو واحد تولیدی الیاف شیمی در ناحیه صنعتی تخشی محله و رزین چوب راش در مسیر جاده قدیم گرگان – کردکوی واگذار کرد تا از واحدهای استانی نیز حمایت شود.
وی اظهار کرد: تاکنون که یک هفته از این تصمیم می گذرد 15 کانکس توسط اصناف ، بازاریان و صنعتگران خیّر گلستانی تهیه و با مدیریت استانداری و سپاه استان به روستاهای زلزله زده ارسال شده است و بقیه کانکس ها نیز به مرور فرستاده می شود.
حسن زاده گفت: تامین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز مردم این 9 روستا نیز برعهده گلستان بوده که در این مدت علاوه بر کمک های امدادی، مقدار 2500 کیسه آرد نیز از واحدهای تولیدی آرد استان تامین و برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است.
وی همچنین اظهارکرد: اصناف، بازاریان و صنعتگران گلستان در همان هفته اول بعد از وقوع حادثه بیش از 600 میلیون تومان کمک های غیرنقدی شامل انواع مواد غذایی، کنسرو، آب معدنی، انواع شوینده و پوشاک را تامین و از طریق دستگاه های امدادرسان به مناطق زلزله زده ارسال کردند و این کمک ها همچنان ادامه دارد.
1648

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود