Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایكنا) به نقل پایگاه خبری آستان حسینی؛ احمد جعفری؛ مسئول واحد اطلاع‌رسانی مؤسسه علوم نهج‌البلاغه آستان  حسینی گفت: کتاب «نتایج فکری امیرالمؤمنین: تفسیر قرآن و ادعیه» ضمن سلسله دروس و تحقیقات علمی و به قلم «خلیل خلف بشیر» منتشر شده است.

 

وی افزود: نوسینده در این کتاب، نتایج فکری امیرالمؤمنین را در دو بخش تفسیر پنهان قرآن کریم و ادعیه وارد شده از ایشان، ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری گفت: نویسنده در تفسیر پنهان امام علی(ع) تلاش کرده تا روش تفسیری امیرالمؤمنین و اهمیت روش‌شناسی ایشان را تبیین کرده و نمونه‌هایی از تفسیر پنهان امام علی (ع) را نشان داده است.

 

پس از تفسیر، نویسنده به محور دوم کتاب یعنی ادعیه وارده شده از زبان امام پرداخته و عناصر مختلف دعا و اهداف و جنبه‌های بلاغی ادعیه را تشریح و تدوین کرده است.

 

گفتنی است این کتاب در محل مؤسسه و مراکز فروش وابسته به آستان حسینی قابل دسترسی است/.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد

به گزارش آستان نیوز، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت ششمین امام معصوم، حضرت امام جعفر صادق (ع)، حرم مطهر امام رضا (ع) غرق در ماتم و عزا شد. به همین مناسبت، آیین‌های عزاداری و سوگواری در این بارگاه ملکوتی با حضور خیل زائران و مجاوران برگزار می‌شود.
 

سیاه‌پوش شدن حرم مطهر

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، گنبد و ضریح حرم مطهر امام رضا (ع) نیز سیاهپوش شد. پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمد و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شد. در این راستا، کتیبه‌های مشکی رنگی با عباراتی مانند "یا صادق آل محمد (ص)"،در صحن‌های مختلف حرم مطهر نصب شده است. 
 

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم