Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش کارگری که به تازگی آغاز به کار کرده، در اولین رویداد خود اقدام به برگزاری رقابت های کراس فیت قهرمانی کارگران کشور  به میزبانی نگین خلیج فارس نموده است.

در این رقابت ها که با استقبال بی سابقه ورزشکاران کارگر روبرو شده بیش از ۶۴ ورزشکار در قالب ۳۲ تیم از استان های کشور طی یک روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرهادی رییس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به استقبال با شکوه ورزشکاران کارگر در این رقابت ها گفت: استقبال خوبی را در اولین دوره این رقابت ها شاهد بودیم که نشان دهنده  آینده روشن این رشته در میان خانواده کاروتلاش کشورمان می باشد.

رییس انجمن آمادگی جسمانی کارگران کشور همچنین در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای کراس فیت یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا مکاتباتی را با فدراسیون جهانی ورزش کارگری داشته باشیم، تا بتوانیم این میزبانی رقابت های جهانی کراس فیت کارگران را در ایران داشته باشیم.

سید امیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش های کارگری هم ضمن حضور در محل برگزاری مسابقات از روند رو به رشد ورزش در بین کارگران ابراز رضایت نمود و افزود: خوشبختانه نسبت به سال های گذشته حضور پررنگ تر خانواده کار و تلاش را در امر ورزش شاهد هستیم که مرهون زحمات بی دریغ همکارانمان در فدراسیون ورزش کارگری است. از طرفی نباید حمایت های حامیان مالی این قبیل برنامه ها را نادیده گرفت که چراغ ورزش کارگری با توجه عدم تخصیص بودجه از منابع دولتی، تنها با حمایت های این عزیزان روشن می ماند و امیدواریم واحدهای دیگر صنعتی، تولیدی و همه عزیزانی که به نوعی با این خانواده بزرگ مرتبط هستند نیز از این ورزش حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا در میان استقبال خیل عظیمی از هواداران و خانواده اعضای تیم به تهران بازگشت.   در آیین استقبال از این تیم هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت