Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران محمدی اظهار داشت: این همایش مورد تایید و زیر نظر انجمن نانوفناوری ایران بوده و دکتر بشرنواز از مدرسان رسمی ستاد نانو ریاست جمهوری در آن به سخنرانی علمی خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های عمومی نانو، کارآفرینی و اشتغال مبتنی بر نانو، آشایی با المپیادها و جشنواره های حوزه نانو از سرفصل های اصلی این همایش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: فناوران، دانش آموزان، دانشجویان، مخترعان و مبتکران می توانند به صورت رایگان از مجموعه مباحث این همایش بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: همایش آشنایی با علوم و فناوری نانو روز پنجشنبه 30 آذرماه 96 از ساعت 15 الی 17 در سالن همایش های اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می شود و در پایان تلاش خواهد شد فضای مناسبی برای پرسش و پاسخ ایجاد گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود