Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شیرین کاری یک مرد جوان اسپانیایی در مقابل گاو خشمگین وی را راهی بیمارستان کرد.

حجم ویدیو: 6.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد جوان روستایی در مقابل گاو قرار گرفته تا حیوان وی را دنبال کند در همین زمان جوان دیگری از پشت گاو پشتک می زند اما گاو خشمگین با شاخ هایش به جوان نخست ضربه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه Incident در استان «گوادالاخارا» رخ داده و باعث وحشت تماشاچیان شده است. مردم برای کمک به فرد آسیب دیده دست به کار شده او را پشت وانت قرار می دهند و به بیمارستان منتقل می کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس

حامد رستمی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش نیاز‌های توسعه پایدار است.

او بیان کرد: اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

رستمی افزود: شورای جوان‌سازی در روستا‌ها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار مردمی فارس تاکید ویژه‌ای بر اجرای موثر آن دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.

رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم‌افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.

او اظهاری امیدواری کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقای کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس یادآور شد: تشکیل شورای جوان‌سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران