Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، يكي از خبرهاي جالب ورزش ايران در هفته گذشته مربوط به انتصابي مي‌شد كه در فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي رخ داد. بر اين اساس داريوش ارجمند، بازيگر سرشناس و تواناي سينما و تلويزيون ايران به عنوان عضو هيات‌رييسه اين فدراسيون حكم گرفت و شروع به كار كرد. اين در حالي است كه ارجمند چند سال پيش يك دوره هم سخنگوي ورزش‌هاي زورخانه‌اي بوده و حالا با پستي بالاتر به اين مجموعه برمي‌گردد؛ بي‌آنكه روشن باشد سمت‌هاي ورزشي ارجمند با چه منطقي يكي پس از ديگري به وي اعطا مي‌شود؟

 

از حمله به كي‌روش تا پرخاش به بيرانوند

داريوش‌خان -كه البته حتما در حوزه تخصصي خودشان بازيگري بزرگ و محبوب به شمار مي‌آيند- پيش از اين در مقطعي حكم مشاور باشگاه استقلال را هم گرفت كه در نوع خودش عجيب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند از هواداران سرسخت فوتبال است و در دهه هفتاد سريال «به سوي افتخار» در حوزه همين رشته ورزشي با نقش‌آفريني او روي آنتن شبكه سوم سيما رفت. ارجمند در آن سريال نقش يك مربي فوتبال اخلاق‌گرا به نام «هادي خضوعي» را بازي مي‌كرد و پيوند رسانه‌اي او با فوتبال از همين نقطه شروع شد؛ تا جايي كه او مدتها به عنوان كارشناس به برخي برنامه‌هاي مرتبط با فوتبال دعوت مي‌شد! شايد همين سبقه هم بود كه باعث شد او چند سال پيش مشاور فرهنگي استقلال شود. اين در حالي است كه پيش از واگذاري اين سمت به ارجمند، برخي مواضع او مثلا در مورد درگيري رحمتي و كارلوس كي‌روش حسابي بحث‌برانگيز شده بود. وقتي پروژه حذف انضباطي رحمتي از تيم ملي توسط كي‌روش آغاز شد، ارجمند در اظهاراتي بسيار عجيب خطاب به او گفت: «پرتغالی؛ شما به کشوری آمده‌ای که سابقه و تمدن 10 هزار ساله دارد. تا روز جمعه به تو وقت می‌دهم که از مردم ایران بابت این رفتارها عذرخواهی کنی. تو در همین ایران است که فرصت بزرگ و پول خوبی را به دست آورده‌ای و باید به خواست مردم احترام بگذاری.» در دوره‌اي كه ارجمند مشاور فرهنگي باشگاه استقلال شد، فعاليت و اثرگذاري خاصي از او ديده نشد. به علاوه آخرين بار همين چند هفته پيش بود كه اظهارات بسيار تند و نامتعارف اين بازيگر سينما عليه عليرضا بيرانوند حسابي خبرساز شد. البته كه بيرانوند خطاي بزرگي كرده بود، اما نوع كلماتي كه ارجمند براي ملامت او انتخاب كرد بسيار عجيب بود و ابدا تناسبي با پرستيژ يك مشاور فرهنگي يا چيزي شبيه اين نداشت.

 

زورخانه از كجا آمد؟

اگر حضور داريوش ارجمند در فوتبال بيشتر از هر چيز ديگري مرهون نقش‌آفريني او در سريال به سوي افتخار بود، لابد پيوستن اين چهره هنري به فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي بي‌ارتباط با حضور او در اثر سينمايي «ازدواج به سبك ايراني» نيست؛ فيلمي كه سال83 روي پرده رفت و ارجمند در آن نقش يك مرد لوطي‌مسلك را بازي مي‌كرد. در اين فيلم نماهايي از حضور داريوش‌خان در گود زورخانه به قاب كشيده شده و احتمالا همين رزومه براي عضويت در هيات‌رييسه فدراسيون مزبور كافي است!

روزنامه گل

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!