Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, دوازدهمین محموله انسان دوستانه در قالب یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه نیسان به شهرستان های سرپل ذهاب و دالاهو ارسال و در بین مردم روستاهای این شهرستان ها توزیع گردید.

 

این محموله های کمک های ارسالی از سوی جهاد کشاورزی کرمانشاه شامل چادر، پتو، خرما، چایی، انواع مواد غذایی کنسرو شده، لوازم بهداستی و گرمایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه و مراکز ده گانه تابعه مدیریت، با بسیج تمام امکانات موجود در خدمت رسانی به زلزله زدگان حاضر بوده و تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به این عزیزان نموده اند.

 

روز گذشته نیز یازدهمین محموله کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند