Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:29:13 GMT

بهترين گجت‌هاي تندرستي 2017

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۹۷۷۵

بهترين گجت‌هاي تندرستي 2017

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سينا اشتري: گجت هاي تندرستي در طول عمر چند ساله خود پيشرفت هاي زيادي را نشان داده اند؛ بر خلاف نمونه هاي اوليه اين گجت که تنها قادر به شمارش تعداد قدم هاي شما بودند، اکثر نمونه هاي امروزي از ويژگي هايي مانند محاسبه مسافت طي شده، محاسبه تعداد کالري مصرفي و آناليز الگوي خواب برخوردار هستند، در ادامه به معرفي برترين گجت هاي تندرستي سال 2017 مي پردازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1- Garmin Vivosport
قيمت: حدودا ششصد و پنجاه هزار تومان

Vivosport جديد ترين گجت تندرستي توليد شده توسط شرکت Garmin است؛ پشتيباني از GPS و برخورداري از سنسور شمارش ضربان قلب از جمله ويژگي هاي جذابي هستند که از يک گجت تندرستي سبک و نازک مانند Vivosport انتظار وجود آنها را نداشتيم.
اين گجت ضد آب است و طبق ادعاي شرکت سازنده تا عمق 50 متري از سطح آب بدون مشکل به کار خود ادامه مي دهد و با هر بار شارژ کامل باتري آن مي توانيد به مدت 7 روز از آن استفاده کنيد. صفحه نمايش لمسي Vivosport در مقايسه با صفحه نمايش محصول قبلي شرکت Garmin و يا Vivosmart 3 پيشرفت هايي انکار ناپذير را نشان مي دهد، گرچه ابعاد صفحه نمايش مي توانست کمي بزرگتر باشد.
صفحه نمايش: 0.85 اينچ، رنگي و لمسي سنسور ضربان قلب: داردGPS: داردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: 7 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، ايميل، زنگ هشدار و ...رنگ هاي مختلف: Slate، Fuchsia Focus، Limelight
2- Fitbit Charge 2
قيمت: حدودا پانصد و پنجاه هزار تومان

اگر به دنبال گجتي تندرستي با قيمتي زير ششصد هزار تومان مي گرديد احتمالا Fitbit Charge 2 بهترين گزينه در دسترس شما خواهد بود؛ با نگاهي به اين گجت متوجه خواهيد شد که شرکت سازنده در هنگام طراحي اش توجه خاصي را به زيبايي ظاهري آن داشته است و اگر از ظاهر آن خسته شويد مي توانيد به سادگي بند آن را با نمونه هاي متنوع و رنگارنگ موجود در بازار تعويض کنيد.
صفحه نمايش به کار رفته در توليد Charge 2 در مقايسه با محصولات پيشين شرکت Fitbit ابعاد بزرگ تري داشته و به همين دليل مي توانيد با سهولت بيشتري از نوتيفيکيشن هاي گوشي هوشمند خود آگاه شويد. يکي از ويژگي هاي جديد و جذاب اضافه شده به اين محصول Relax نام دارد؛ با استفاده از اين ويژگي، Charge 2 با آموزش تمرين هاي تنفسي به کاربر در کاهش فشار خون کمک مي کند و با استفاده از آن مي توانيد حجم استرس خود را نيز کاهش دهيد.
صفحه نمايش: 1.5 اينچي، لمسي از نوع OLED سنسور ضربان قلب: داردGPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: مي تواند در برابر تعرق، قطرات باران و پاشيدن آب مقاومت داشته باشدعمر باتري: 5 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، تقويم، زنگ هشداررنگ هاي مختلف: مشکي، آبي، Plum، Teal، Lavender/Rose Gold، Black/Gunmetal
3- Fitbit Alta HR
قيمت: حدودا پانصد و پنجاه هزار تومان

Fitbit Alta يکي از بهترين گجت هاي تندرستي سال 2016 بود که به خاطر ظاهر زيبايش توانست تا نظر بسياري از کاربران را به خود جلب کند، تنها مشکل اصلي موجود در اين گجت مربوط به فقدان وجود سنسور ضربان قلب در آن بود و همين مسئله باعث شده بود تا کاربران زيادي از خريد اين گجت منصرف شوند.
Alta HR نمونه اي به روز شده از گجت مذکور است که شرکت سازنده در آن از فناوري شمارش ضربان قلب اختصاصي خود و يا PurePulse استفاده کرده است. ضخامت بدنه اين گجت در مقايسه با گجت Charge 2 شرکت Fitbit کاهشي 25 درصدي را نشان مي دهد و از جمله ويژگي هاي جديد اضافه شده به آن مي توان به Sleep Insights و Sleep Stages اشاره کرد؛ ويژگي هاي مذکور مدت زمان و سطوح مختلف خواب شما (خواب سبک، خواب سنگين و REM) را تحت نظر دارند و به شما در داشتن خوابي بهتر کمک خواهند کرد.
صفحه نمايش: لمسي از نوع OLEDسنسور ضربان قلب: داردGPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: مي تواند در برابر تعرق، قطرات باران و پاشيدن آب مقاومت داشته باشدعمر باتري: 7 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، تقويم، زنگ هشداررنگ هاي مختلف: مشکي، بنفش، مرجاني، Blue Gray
4- Garmin Vivoactive 3
قيمت: حدودا يک ميليون و پنجاه هزار تومان

Vivoactive 3 به نسبت گجت تندرستي پيشين شرکت Garmin و يا Vivoactive HR با پيشرفت هاي متعددي همراه شده است؛ براي شروع بايد بگوييم که طراحي ظاهري اين گجت شباهت بسياري به يک ساعت مچي دارد و از همين رو مي توانيد علاوه بر باشگاه ورزشي در محيط هاي کاري و دانشگاه نيز آن را بر روي مچ دست خود ببنديد؛ راحتي کاربر به هنگام بستن گجت بر روي دست و صفحه نمايش لمسي شفاف و با کيفيت اين گجت از جمله ديگر ويژگي هاي جذاب آن هستند.
Vivoactive 3 15 حالت مختلف ورزشي را در اختيار کاربر قرار مي دهد و به همين دليل ورزشکاران حرفه اي نيز بسته به نوع ورزش خود مي توانند از آن استفاده کنند؛ GPS و سنسور شمارش ضربان قلب اين گجت عملکرد فوق العاده دقيقي دارند و با در اختيار داشتن آن به بسياري از ويژگي هاي موجود در يک ساعت هوشمند نيز دسترسي خواهيد داشت.
صفحه نمايش: 1.2 اينچي، لمسيسنسور ضربان قلب: داردGPS: داردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: 7 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، ايميل، زنگ هشدار و ...رنگ هاي مختلف: Black with Stainless hardware, Black with Slate hardware, White with Stainless hardware
5- Nokia Steel HR
قيمت: حدودا هشتصد هزار تومان

اگر به دنبال گجتي تندرستي مي گرديد که بتوانيد از آن در محيط هاي کاري و يا دانشگاهي نيز استفاده کنيد پيشنهاد مي کنيم گجت Steel HR شرکت نوکيا را از دست ندهيد. به هنگام بر دست داشتن اين گجت به قدري راحت خواهيد بود که نيازي به باز کردن آن نمي بينيد؛ عملکرد آن بسيار دقيق بوده و قيمت آن هم خيلي گران نيست.
علاوه بر اين، Nokia Steel HR به يک صفحه کوچک ديجيتال نيز تجهيز شده که علاوه بر آگاه سازي شما از وضعيت فعاليت ورزشي و ساير کاربرد هاي يک گجت تندرستي مي تواند نقش يک ساعت ديجيتالي را بازي کند. Nokia Steel HR نيز همانند هر گجت تندرستي زيبا و ظريفي از فقدان برخي از ويژگي ها رنج مي برد و شاهد عدم پشتيباني آن از GPS هستيم.
صفحه نمايش: آنالوگ با صفحه نمايش دوم ديجيتاليسنسور ضربان قلب: داردGPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: 25 روز در حالت استفاده عادي و روزمرهنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، تقويم، زنگ هشداررنگ هاي مختلف: مشکي، سفيد
6- Nokia Activite Steel/Withings Pop
قيمت: حدودا و به ترتيب ششصد و پنجاه هزار و ششصد هزار تومان

اگر ظاهر يک گجت تندرستي نسبت به کاربرد هاي آن از اولويت بالاتري برايتان برخوردار است پيشنهاد مي کنيم اين دو گجت را در ميان ديگر گزينه هاي مورد علاقه خود جاي دهيد. با اولين نگاه به اين دو گجت شايد فکر کنيد که آنها فقط ساعت هاي آنالوگي ساده و کلاسيک هستند، اما هر دوي آنها شاخص ترين ويژگي هاي موجود در يک گجت تندرستي را به همراه دارند.
اين گجت هاي تندرستي در نمونه هاي ظاهري و رنگ هاي متنوعي به بازار عرضه شده اند، بنابراين کاربران مختلف مي توانند نمونه اي دلخواه را براي خود انتخاب کنند. از جمله ويژگي هاي موجود در اين دو محصول مي توان به شمارش گام هاي کاربر، محاسبه تعداد کالري مصرفي، آناليز وضعيت خواب، مقاومت در برابر نفوذ آب و عمر باتري 8 ماهه آنها اشاره کرد.
صفحه نمايش: آنالوگسنسور ضربان قلب: نداردGPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: 8 ماهنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: زنگ هشداررنگ هاي مختلفActivite Steel : مشکي، سفيد، زرد، موکا، خاکي، Raspberry، Black Leather، Red Leatherرنگ هاي مختلف Activite Pop: صورتي، Sand، Azure، Shark Grey
7- Polar M600
قيمت: حدودا يک ميليون تومان

استفاده از سيستم عامل اندرويد، پشتيباني از GPS، داشتن گواهينامه IPX8، بهره مندي از سنسور ضربان قلب اوپتيکال و 4 گيگابايت حافظه داخلي همگي از ويژگي هاي جذاب اين گجت هستند. M600 نيز همانند هر محصول ديگر شرکت Polar به نرم افزار اختصاصي Flow مجهز شده است؛ کاربر با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهد بود تا رشته ورزشي حرفه اي خود را در ليست بلند بالاي آن انتخاب کرده و با دقت بيشتري عملکرد خود را زير نظر داشته باشد؛ عمر باتري اين گجت حدودا دو روز است.
صفحه نمايش: 1.3 اينچي از نوع TFT با رزولوشن 240 در 240 پيکسل و تراکم پيکسلي 260ppiپردازنده: 1.2GHz dual-core MediaTek MT2601حافظه رم: 512 مگابايتحافظه داخلي: 4 گيگابايتعمر باتري: 2 روزابعاد و وزن: 45 در 36 در 13 ميلي متر، 63 گرمساير ويژگي ها: برخورداري از گواهينامه IPX8 براي مقاومت در مقابل نفوذ آب
8- Fitbit Ionic
قيمت: حدودا يک ميليون و صد و پنجاه هزار تومان

Ionic، يکي از مجهز ترين گجت هاي تندرستي شرکت Fitbit است که برخي از ويژگي هاي يک ساعت هوشمند نيز در آن ديده مي شود؛ نظارت بر فعاليت هاي ورزشي و خواب کاربر، پشتيباني از GPS و مقاومت در مقابل نفوذ آب از جمله ويژگي هاي جذاب اين گجت هستند.
نرم افزار موجود در اين گجت ضعف هاي بسياري دارد؛ سرعت عملکرد آن کند بوده و تنوع نوتيفيکيشن هاي قابل پشتيباني آن نيز محدود است و نمي توانيد آن را با ساعت هاي هوشمند موجود در بازار مقايسه کنيد؛ اما به عنوان يک گجت تندرستي، Fitbit Ionic قطعا يکي از برترين محصولات موجود در بازار است.
صفحه نمايش: 1.42 اينچي،رنگي، لمسي و از نوع LCDسنسور ضربان قلب: داردGPS: داردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: بيش از 4 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، ايميل، زنگ هشداررنگ هاي مختلف: Blue Gray، Silver Gray، Slate Blue، Burnt Orange، Charcoal و Smoke Gray
9- Garmin Vivofit 3
قيمت: حدودا سيصد و پنجاه هزار تومان

Vivofit 3 قطعا در بحث ظاهري درخشش زيادي ندارد اما ويژگي هاي جذاب و کاربردي در اين محدوده قيمتي باعث شده تا اين محصول در ليست برترين گجت هاي تندرستي ما جاي بگيرد. عمر باتري 1 ساله، قابليت آن در ياد آوري اهداف تعيين شده ورزشي به کاربر و مقاومت بالاي آن در مقابل نفوذ آب از جمله ويژگي هاي شاخص اين محصول هستند. همانطور که از عکس Vivofit 3 پيداست، اين گجت در رنگ هاي متنوعي به بازار عرضه شده و با توجه به تعويض پذيري بند آن، مي توانيد هر زمان که خواستيد ظاهر گجت خود را تغيير دهيد.
صفحه نمايش: از نوع LEDسنسور ضربان قلب: ندارد GPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: تا عمق 50 متر و يا فشار 5 اتمسفرعمر باتري: تا يک سالنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: زنگ هشداررنگ هاي مختلف: مشکي، سفيد، پلنگي
10- Xiaomi Mi Band 2
قيمت: حدودا صد هزار تومان

اگر قصد نداريد تا هزينه زيادي را به خريد يک گجت تندرستي اختصاص دهيد، Xiaomi Mi Band 2 مي تواند يکي از بهترين گزينه هاي موجود در بازار باشد؛ اين گجت سومين گجت تندرستي توليد شده توسط شرکت چيني شيائومي است و البته اگر خيلي سخت پسند باشيد نمي توانيد از نقاط ضعف آن چشم پوشي کنيد، از طرفي با در نظر گرفتن قيمت بسيار نازل آن، نمي توانيد انتظار سطح بالايي از آن داشته باشيد.
شمارش گام ها، محاسبه مسافت پيموده شده، محاسبه تعداد کالري هاي مصرف شده و شمارش ضربان قلب از جمله ويژگي هاي Mi Band 2 هستند و باتري اين گجت با هر بار شارژ کامل مي تواند به مدت 20 روز برق مصرفي Mi Band 2 را تامين کند.
صفحه نمايش: 0.42 اينچي از نوع OLEDسنسور ضربان قلب: دارد GPS: نداردمقاومت در برابر نفوذ آب: داراي گواهينامه IP67عمر باتري: 20 روزنوتيفيکيشن هاي قابل نمايش: تماس ها، پيامک، زنگ هشدار و ...رنگ هاي مختلف: مشکي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع