Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود افت فروش فیلم‌های سینمایی در شب یلدا، فیلم های کمدی همچنان در صدر جدول فروش هفتگی هستند.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران و رئیس کانون پخش سینمای ایران در این باره توضیح داد: آلودگی هوا، زلزله تهران و همزمانی پنج شنبه با شب یلدا باعث شد تا سالن های سینما مخاطب کمی داشته باشد و فروش فیلم ها به شدت افت کرد و کمتر از 50 درصد نسبت به پنج شنبه گذشته سالن ها فروش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش 2 میلیارد و 40 میلیون تومان روبرو شد و فروش فیلم از مرز 2 میلیارد گذشت.

همایون امکانیان مدیرعامل دفتر پخش نیکان فیلم گفت: فیلم سینمایی «آذر» با فروش 680 میلیون تومان فروخت. همچنین فیلم «شکلاتی» با فروش 390 میلیون تومان مواجه شد.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «ثبت با سند برابر است» گفت: فیلم نسبت به هفته گذشته به دلیل زلزله تهران و شب یلدا فروش خوبی نبود. اما در کل فروش فیلم در تهران به رقم 1 میلیارد و 551 میلیون تومان رسید و فروش فیلم در شهرستان به رقم 820 میلیون تومان دست یافت این فیلم در کل به فروش 2 میلیارد و 371 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های دفتر گفت: فروش فیلم «وقتی برگشتم» به رقم 250 میلیون تومان رسید و «غیرمجاز» به فروش 340 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، اکثر دفاتر پخش به دلیل عدم فروش مناسب سالن های سینما حاضر به اعلام فروش فیلم ها نشدند. براساس سیستم مکانیزه فیلم «خانه کاغذی» به فروش 21میلیون و 600 هزار تومان، فیلم «آپاندیس» به فروش 26 میلیون و 888 هزار تومان، «حریم شخصی» به فروش 144میلیون و 794 هزار تومان، «آینه بغل» به فروش 4 میلیارد و 586 میلیون و 79 هزار تومان، «فهرست مقدس» به فروش 44 میلیون و 127 هزار تومان رسید.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.   او با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد.    وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر اینکه باید رفاه و امنیت گردشگران در اولویت باشد، بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل