Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  «سردار سالار آبنوش» جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با شهید خوش لفظ در یک گردان همرزم بودیم و دلامردی های های او فراموش نشدنی و غرور آفرین است.

شهید خوش لفظ در رکاب ولایت، زبانزد بود

وی اظهار کرد: شهید خوش لفظ در عملیات های سخت به ویژه در شب های عملیات شجاعت های بی نظیری از خود نشان می داد و به عنوان یک پیشکسوت دفاع مقدس، در رکاب ولایت، زبانزد خاص و عام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا افزود: این شهید والامقام در چند سال اخیر در مظلومیت تمام به سر برد و به دلیل جراحات وارد از دوران جنگ و 70 درصد جانبازی بسیار سختی کشید.

شهادت، نقطه رهایی علی آقا از دردهای چندین ساله

سردار آبنوش با بیان اینکه با تمام غم و اندوه شهادت شهید خوش لفظ را به خانواده و همرزمانش هم تبریک می گویم و هم تسلیت،  تصریح کرد:  شهادت، نقطه رهایی علی آقا از دردهای چندین ساله  او به سبب جانبازی اش بود و لیقاتش همین شهادت.

رهبر انقلاب برای شهید خوش لفظ سنگ تمام گذاشتند

وی عنوان کرد: در دیداری هم که این شهید بزرگوار با رهبر انقلاب داشت، مقام معظم رهبری برایش سنگ تمام گذاشتند و تقریظ کتاب خاطرات او شاهدی بر این ادعا.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا  تأکید کرد: گرچه همچون شهید خوش لفظ ها در سراسر ایران بسیار داریم، اما او نه تنها افتخار استان همدان بلکه از افتخارات ملی ما بود.

به گزارش رودآور؛ علی خوش‌لفظ جانباز 70 درصد همدانی، صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه جاری پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه