Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و هر نهادی که در نظام جمهوری اسلامی از طریق دولت از بودجه عمومی کشور بهره مند می شود، باید در مقابل مردم پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت احوال استان، اطلاع رسانی شفاف در خصوص بودجه و اعتبارات ابلاغی از سوی دستگاه های اجرایی را موثر دانست و اظهار کرد: شفاف سازی اعتبارات اختصاص یافته در تمامی بخش ها برای مردم امری ضروری است، هرچند که این اقدام، زمینه نقادی بیشتر از دولت را فراهم می کند، اما دولت در این زمینه مواضع شفاف و قاطعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دولت از طریق شفاف سازی در زمینه اعتبارات دولتی و بودجه تمامی دستگاه های اجرایی، قصد دارد مردم را در جریان میزان پرداخت مبالغ یارانه ها، حقوق و دستمزد و اعتبارات عمرانی هر بخش و هر استان قرار دهد.

 

این مقام مسئول، ابلاغ سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری را فصل الخطاب در خصوص سیاست های جمعیتی دولت و نظام عنوان کرد و یادآور شد: افزایش نرخ بهره وری در جامعه، تسهیل در ازدواج جوانان و فرزندآوری، توانمند سازی زوج های جوان، تحکیم بنیان خانواده با استمرار آموزش های لازم، توجه ویژه به اصالت خانواده و آموزش مهارت های زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های کلان است که باید به عنوان فصل الخطاب، جهت عملیاتی نمودن در دستور کار کارگروه های استانی قرار گیرد.

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با انتقاد از کاستی های موجود در جامعه در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای فرهنگ ها و ارزش های ایرانی و اسلامی، گفت: امیدواریم با توجه ویژه به فرامین ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، نواقص موجود برطرف شده و اقدامات عملیاتی در برنامه ریزی ها در دستور کار دستگاه های فرهنگی کشور قرار گیرد.

 

موسوی مدیریت را به معنای استفاده مطلوب و بهینه از فرصت های پیش ‌رو توصیف کرد و ادامه داد: هم اکنون وجود نیروهای جوان در کشور، امتیاز بزرگی است که چنانچه این مهم از سوی مدیران نادیده گرفته شود، می تواند در آینده تهدیدی در جامعه باشد.

 

وی با بیان اینکه در مدیریت فعالانه و هوشمندانه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: مسئولین کشور باید با توان مدیریتی بالا و برنامه ریزی های هوشمندانه، از تجربیات ارزشمند افراد سالمند جامعه در کنار نیرو و اندیشه جمعیت جوان کشور استفاده کنند.

 

این مقام مسئول به سنت ها و آیین های باستانی کشور همچون شب یلدا اشاره کرد و گفت: هر یک از این آیین ها و سنت ها، فرصت هایی است که باید از سوی دستگاه های فرهنگی کشور، مغتنم شمرده شود تا در راستای ارائه آموزش های لازم و تحکیم بنیاد خانواده ها، مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!

 رحمت‌اله بیگدلی به سخنان احمد خاتمی که گفته بود « به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما جلوی ناهنجاری ها خواهیم ایستاد»، واکنش نشان داد.

بیگدلی خطاب به امام جمعه مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 آقای خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید و کلید بهشت در دست شماست؟
نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید، اگر صادقید؛

۱. در مقابل تخلف هزار میلیاردی کاظم صدیقی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۲. در مقابل فساد سه و نیم میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۳. در باره پرونده بابک زنجانی شفاف‌سازی کنید و بگویید: چه کسی به او مجوز فروش نفت داد، چه کسی او را پشتیبانی کرد و تکلیف دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بدهی او چه شد؟!

۴. خواهان رسیدگی به پرونده باندی شوید که با لغو یک‌جانبه قرارداد کرسنت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت زدند و باعث محکومیت دو میلیارد دلاری ایران در دادگاه لاهه شدند؟

۵. در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم معرفی کنید!

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود