Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این رویداد بین‌المللی با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و 40 کشور با ارسال 2هزار و 800 اثر در آن شرکت کرده بودند.

براساس این خبر، 6 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت شدند.

تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانواران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس، «آندیا حیدری» 4 و نیم ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون کرمانشاه و «معصومه شرف‌الدینی» 8 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری طبس کانون خراسان‌جنوبی موفق به دریافت «نشان و دیپلم افتخار» این مسابقه شدند.

در عین حال، «معصومه میراحمدی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بابا حیدر کانون چهارمحال و بختیاری، «روشا بابایی» 5 ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، «محمدصدرا تقی‌نژاد» 5 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری قائن کانون خراسان‌جنوبی و «مهسا فریدونی» 11ساله از مرکز فرهنگی‌هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 47 اثر در مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 شرکت کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز