Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@09:47:43 GMT

ایران قهرمان تیمی زورخانه‌ای شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۰۳۷۸

ایران قهرمان تیمی زورخانه‌ای شد

تیم ملی ایران در ششمین دوره مسابقات زورخانه‌ای که در فیلیپین برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ششمین دوره مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در شهر تانوان فیلیپین برگزار شد و پهلوانان ایرانی برای ششمین بار مقام نخست رقابت‌ها را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ایران در این مسابقات، مدال طلای ماده تیمی زورخانه‌ای را کسب کرد و نمایندگان ایران از شش ماده هنرهای فردی، پنج مدال طلا و یک نقره را از آن خود کردند.

در آخرین روز مسابقات نیز، کشتی‌گیران ایرانی دو طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردند.

به این ترتیب، ایران عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرد. پس از ایران، عراق به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم‌های نپال و فیلیپین به سومی مشترک دست پیدا کردند.

در مسابقات کشتی پهلوانی نتایج زیر بدست آمد:

*وزن ۶۰-۵۰

۱- کوندان ساه نوراها / نپال

۲- آدیساک سرمکلین / تایلند

۳- جلال صالحی (ایران) و جریک تومالی (فیلیپین)

*وزن ۷۰-۶۰

۱- حیدر عبدالامیر / عراق

۲- علی حاتمی / ایران

۳- برامیدی جنیدی (اندونزی) و روجان مهارجان (نپال)

*وزن ۸۰-۷۰

۱- اندیکا سلیمان / اندونزی

۲- علی جلیل‌جو / ایران

۳- تانایوت کونگ‌چان / تایلند

*وزن ۹۰-۸۰

۱- محمد حسن‌زاده / ایران

۲- لاو سینگ / هند

۳- رضا غالب (عراق) و بارهسپاساتون سواناپونگ (تایلند)

*وزن ۹۰+

۱- پیمان محمدی / ایران

۲- نوروز عرب‌اف / تاجیکستان

۳- آندری آنسیا (اندونزی) و عمار ابراهیم (عراق)

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد