Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک موادفروش حرفه ای صنعتی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سرشاخه حرفه ای و توزیع کننده مواد بین خرده فروشان به قصد انتقال به یکی از شهرستان های همجوار، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران واحد مبارزه با موادمخدر کلانتری 11 ایلام با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی موادفروش حرفه ای را شناسایی و رصد کردند.
فتاحی افزود: پلیس با اخذ مجوز قضایی جهت دستگیری موادفروش اقدام کرده و دریک عملیات غافلگیرانه او را در محل مورد نظر به دام انداخت.
وی با اشاره به شگردهای خاص و تخصص حرفه ای پلیس اظهار داشت: در بازرسی اولیه از متهم، خودرو و یا تجهیزات همراه بدست نیامد اما با توجه به خبره بودن ماموران، در بازرسی تخصصی و حرفه ای، موادمخدر جاسازی شده که متهم به طرز ماهرانه ای در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: در این ماموریت مقدار 250 گرم موادمخدر صنعتی از نوع هرویین و شیشه کشف و یک سرشاخه حرفه ای توزیع کننده موادمخدر دستگیر و تحویل قانون شد.
وی شگرد جاسازی موادمخدر توسط توزیع کننده مواد و نقشه او برای انتقال آن را تشریح کرد و گفت: مواد فروش حرفه ای قصد داشته با جاسازی ماهرانه مواد در بدن خود این محموله را از تور پلیس عبور داده و به مقصد انتقال دهد لیکن هوشیاری پلیس نقشه شوم او را نقشه بر آب کرد.

** دستگیری چهار سارق سیم برق و منزل در شهرستان چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری 4 سارق سیم برق و منزل خبر داد.
سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: گروهی از کارکنان پلیس آگاهی برای کشف پرونده های سرقت سیم برق به صورت ویژه پیگیر پرونده های سرقت در حوزه جنوبی شهرستان شدند.
وی افزود: با انجام یکسری اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار ، چهار نفر سارق شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.
سرهنگ زارعی تاکید کرد: در بازجوئی های تخصصی بعمل آمده متهمان به پنج فقره سرقت سیم برق و مغازه اعتراف کردند.

** واژگونی یک دستگاه پراید در سیروان

فرمانده انتظامی سیروان از واژگونی یکدستگاه پراید در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهروز آزادی گفت: یک دستگاه خودرو پراید در مسیر روستای چشمه رشید چشمه پهن بطرف لومار به دلایل نامعلومی از محور منحرف و دچار سانحه .واژگونی شد.
وی افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو پراید مجروح که جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده ها و از طرفی دیگر مسیر کارزان به لومار دارای نقاط حادثه خیز و پیچ های پرخطر است و همچنین کم عرض بودن جاده ، می طلبدتا رانندگان محترمی که قصد تردد از این محور را دارند با تمکین به قانون و رعایت سرعت مطمئنه .اقدام به رانندگی کنند تا انشاءالله شاهد حوداث ناگوار تصادف نباشیم.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان