Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سیده مهدیه فلاحی عنوان کرد: این همایش با حضور  استارت آپ زورق، استارت آپ نواک و استارت آپ کوئز آف کینگز در قشم با هدف آموزش کسب و کار به افراد دارای ایده و همچنین تقویت جامعه کارآفرینان در این منطقه برگزار شد.

به گفته او، یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش، حمایت از ایده های نوپا جهت شکل گیری کسب و کارها در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که توسط مرکز بین المللی رشد قشم برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، افزود: ترویج فرهنگ کارآفرینی در حوزه های مختلف با هدف ارتقا دانش درباره رشد سریع استارت آپ ها هم از دیگر اهداف این همایش بود که ۹۰ تن از فعالان حوزه کسب و کار قشم از آن بهره بردند.

بنا به این گزارش، نخستین همایش مربوط به رویداد کارآفرینی آستارت آپ گرایند در قشم با حضور سه شرکت برتر شامل استارت آپ نواک به عنوان بهترین سایت موسیقی جشنواره وب و موبایل ایران، استارت آپ زورق به عنوان یکی از بزرگترین وبسایت های رزروآسیون بین المللی هتل و‌ پرواز در ایران و استارت آپ کوئز آف کینگز هم با داشتن عنوان برترین بازی سال ۹۵ از نگاه مخاطبان در زمینه کلمات و دانستنی های جشنواره وب و موبایل ایران در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد و اطلاعات ارزشمندی در این همایش به مخاطبان ارائه گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود