Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن امروزه با فراهم آوردن جاذبه های کاذب در فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان است که باید در این فضا با تولید محتواهای جذاب بر آن غلبه کرد

حجت الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز (۲ دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: دشمن امروزه با فراهم آوردن جاذبه های کاذب در فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان است که باید در این فضا که هم فرصت ها وجود دارد و هم تهدیدات با تولید محتوای جذاب و آن هم با روانشناسی کامل و دقیق با محوریت مخاطب شناسی بر آن غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باید برای کار در فضای مجازی اتاق فکر تشکیل داد و جلسات اندیشه را فعال کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: دشمن همیشه دنبال فرصت ها است و در مقابل این دشمن باید همیشه آماده بود اگر در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد امروز هم نیازمند جوانان و بسیجیان فضای مجازی هستیم که اجازه ندهند حتی یک جوان هم از دین و مسیر انقلاب انحراف پیدا کند.

 

وی گفت امروزه تهدیدات فضای مجازی بسیار مخرب و دنباله دار و هدف مند است در این راه باید جوابگوی تمام تهدیدات بود که مهمترین کار تربیت نسل جوان و پویای انقلاب اسلامی برای مقابله با این فضای موجود است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه به فعالیت های این ستاد در سال جاری در خصوص فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، جشنواره مساجد و فضای مجازی، جشنواره نماز در مطبوعات، جشنواره نماز، مهدویت و فضای مجازی برگزاری هفتاد نشست تخصصی نماز و فضای مجازی در دستگاه های اجرایی استان، برگزاری اجلاس نماز در تمامی شهرستان ها ی استان، تجلیل از 600 فعال عرصه نماز در سطح استان و تولید پوستر گرافیکی نماز استیکر، کانال، وبلاگ، پاورپوینت، کلیپ کوتاه تولید در فضای مجازی از فعالیت های ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در سال جاری است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل گفت: یک جوان اهل گرمی که در تهران مرتکب قتل شده بود با تلاش هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از پای چوبه دار نجات یافت.

سیدحسین علوی در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری‌های ستاد صبر استان و تلاش‌های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده‌ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می‌خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش‌های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رئیس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش‌های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران رسم ایرانی‌ ها برای شب قصاص ابن‌ ملجم پزشک تبریزی با رضایت اولیای دم آزاد شد

دیگر خبرها

  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام