Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از رایزنی برای حل مشکلات دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن خبر داد.

اصغر برشان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد برنامه‌های شورای شهر اصفهان برای توسعه ورزش اظهار کرد: ورزش با شورای پنجم شهر اصفهان شروع نشده و برنامه شورا، استمرار تمام برنامه‌های ورزشی موجود در سطح همگانی و قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ورزش پایه سلامت، نشاط و شادابی است، گفت: سیاست پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، فراهم کردن بسترها در ورزش است و اینکه به جای تصدی‌گری، تولی‌گری داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: علاوه بر تلاش در جهت توسعه مراکز و امکانات ورزشی، زمینه را برای افرادی که مایل به ساخت اماکن ورزشی هستند فراهم می‌کنیم. ضمن اینکه، جایگاه استان اصفهان در ورزش قهرمانی باید حفظ شود.

عضر هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن افزود: متأسفانه دو تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن و سپاهان در وضعیت مناسبی قرار ندارند. قصد داریم با هماهنگی مسئولان مربوطه، مشکلاتی که باعث پسرفت این تیم‌ها و از دست رفتن جایگاهشان شده را برطرف کنیم، چون جایگاه آنها در شأن اصفهان نیست.

وی با بیان اینکه اصفهان جایگاه مطلوبی در ورزش قهرمانی کشور داشته است، اضافه کرد: علاوه بر تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان، اصفهان در سایر رشته‌ها در حوزه قهرمانی نیز حرف برای گفتن دارد و ورزشکاری مانند سهراب مرادی، افتخار شهر اصفهان، استان و کشورمان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از قهرمان‌پروری در حد ضرورت و تا جایی‌که عامل تشویق و ترغیب عموم مردم به ورزش ‌شود، حمایت کنیم.

برشان اظهار کرد: شهرداری در گسترش ورزش همگانی نقش مستقیم و بسترهای لازم برای توسعه ورزش همگانی را فراهم می‌کند، اما در صورت بروز مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا، مجبور هستیم از مردم بخواهیم از خانه‌های خود حتی برای پرداختن به ورزش بیرون نیایند. البته امیدوارم مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا رفع شود تا بتوانیم مردم را بیشتر به انجام ورزش‌های همگانی تشویق کنیم.

وی افزود: ورزش کارگری استان اصفهان نیز در سطح کشور زبانزد بوده و در در بسیاری از رشته‌های ورزشی حرف برای گفتن داشتیم که منجر به کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی شد. از ورزش کارگری هم در بخش همگانی و هم قهرمانی حمایت خواهیم کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنبال فوتبال تهاجمی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه‌را در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در لیگ برتر فصل بیست و سوم گفت: روزی که به عنوان مربی انتخاب شدم نظرم را در مورد بازیکنان گفتم. بین فوتبال زیبا و نتیجه گرفتن تفاوت هست. همیشه در تمرینات هم روی رو به جلو رفتن و گل زدن است.

کد خبر 6093066 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین