Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:23:14 GMT

پیش بازی لسترسیتی - یونایتد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۲۰۹۸

پیش بازی لسترسیتی - یونایتد

رکنا: دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منچستریونایتد با 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و در تعقیب سیتی صدرنشین است. اختلاف آنها با صدرنشین جدول به 11 امتیاز رسیده و از همین رو کسب پیروزی در تمامی دیدارها برای آنها بسیار مهم است. شیاطین سرخ تا به اینجا فصل با کسب 13 پیروزی از 18 بازی عملکرد خوبی داشته اند و ممکن بود اگر سیتی در چنین فرمی نبود، آنها صدرنشین بودند؛ ولی با توجه به فرم استثنایی سیتی، فعلا شیاطین سرخ با صدر جدول فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو امیدوار است در ادامه فصل، تیم گواردیولا دچار لغزش شده تا او بتواند فاصله را با حریف کاهش داده و خود را به صدر جدول نزدیک کند.
در سوی دیگر میدان، لسترسیتی با 26 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیرشان، 5 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر، نسبت به فصل گذشته آماده تر نشان داده و تیم خطرناک تری محسوب می‌شود و می‌تواند بار دیگر باعث لغزش یونایتد شود.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یونایتد و 2 تساوی به ثبت رسیده و لستر موفق نشده شیاطین سرخ را شکست دهد. متی جیمز و روبرت هوث به علت مصدومیت قادر به همراهی روباه‌ها نیستند. در آن سو، کریک، بایی، فلینی و والنسیا نیز نمی‌توانند تیم مورینیو را همراهی کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)