Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه مشترک خودرویی به مناسبت گرامیداشت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور دستگاه های اجرایی عضو کارگروه امداد و نجات شهرستان قاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ،رژه مشترک خودرویی به مناسبت گرامیداشت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور دستگاه های اجرایی عضو کارگروه امداد و نجات شهرستان قاین  صبح امروز (شنبه)برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد یوسفی رییس جمعیت هلال احمرقاین  در حاشیه برگزاری این رژه در گفتگو با  خبرنگار نسیم قائن  هدف از برگزاری این مانور را ایجاد هماهنگی بین اعضای کارگروه امداد و نجات شهرستان ،انجام واکنش های سریع و صحیح نیروهای امدادی در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی و کاهش تلفات انسانی ناشی از این حوادث بیان کرد.

وی افزود: مانور خودرویی کارگروه امداد و نجات شهرستان ،با همکاری اعضای کارگروه های تخصصی امداد و نجات و دستگاه های مختلف شامل اورژانس ، آتش نشانی ، شهرداری ،بهداشت و درمان  واداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین برگزار شد.

2تا8دی ماه جاری به نام هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان

ساعتی قبل شش کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان توسط تیم امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، ساعت ۱۳ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: افراد گرفتار در کوه برای استفاده از تله‌کابین به کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) رفته بودند و هنگام بازگشت مسیر را گم کردند که با تلاش تیم تخصصی امداد و نجات و در صحت و سلامتی نجات یافتند.

کد خبر 750305

دیگر خبرها

  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین