Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@06:46:02 GMT

ضریب امنیت خطوط هواپیمایی قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۳۰۶۰

ضریب امنیت خطوط هواپیمایی قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان:آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دیدار کارکنان حفاظت هواپیمایی استان که به مناسبت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی برگزارشد، اظهار داشت: عملکرد حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پرواز‌های داخلی و خارجی و جلوگیری از ربایش هواپیما‌ها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سالروز استقرار سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران در فرودگاه‌ها افزود: مقوله برقراری امنیت پروازی تنها مربوط به ایران نیست و همه کشور‌ها در معرض خطر هواپیما ربایی و نا امنی خطوط هوایی قرار دارند این مهم همزمان با حوادث انقلاب و سرنگونی شاه خائن در کشور دیده می‌شد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اختلافات ایران و عراق و به تبع آن به خطر افتادن منافع استکبار و رژیم پهلوی سبب شد تا شاهد انواع هجمه‌ها و ترفند‌ها از سوی آنان از جمله آشوب‌های خیابانی، تهدید کشتی‌های تجاری و همچنین مسئله هواپیماربایی باشیم.

آیت الله سلیمانی گفت: در این راستا امام امت با دوراندیشی در مقابل این هجمه‌ها ایستادند و فرمان تاسیس نهاد مبارک حفاظت هواپیمایی را صادر کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت:: خوشبختانه از سال ۶۳ تاکنون پدیده‌ای بنام هواپیما ربایی درکشور رخ نداده و این مهم نشانه کار آمدی و اقتداراین نهاد است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این مطلب که نیرو‌های گارد حفاظت و امنیت پرواز جزء نیرو‌های توانمند انقلاب هستند افزود: این نهاد جزء ضروری‌ترین سازمان‌هایی است که باید به فعالیت بپردازد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی