Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموز دهگلانی رتبه دوم کشوری جشنواره جوان خوارزمی را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، صالح نادری مدیر آموزش وپروش شهرستان دهگلان امروز در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر شهرستان که در کانون شهید مطهری دهگلان برگزارشد اظهار داشت: سعی بر این است که فرهنگ پژوهش ترویج شود و دانش آموزان به دنبال چیستی و چرایی بوده و معلمان نیز در این کار مددکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ضمن تقدیر از تلاش کلیه معلمان و دانش آموز پژوهشگر افزود: استان کردستان با کسب سه مقام برتر در جشنواره جوان خوارزمی توانست به مقام سوم کشوری دست یابد و دانش آموز دهگلانی نیز توانست دهگلان مقام دوم کشوری جشنواره خوارزمی را کسب کند و افتخاری برا استان و.شهرستان باشد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در ادامه افزود : دانش آموز موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره نمونه ای از صدها و شاید هزاران دانش آموز خلاق شهرستان است که در صورت امکان شکوفایی استعداد می توان در آینده به جای معرفی یک دانش آموز در سطح ملی دانش آموزان زیادی را در این زمینه به کشور معرفی کنیم.


صالح نادری گفت: در این جشنواره  8 هزار طرح ارائه شد که 30 نفراز 12 استان کشور در جشنواره حضور یافتند  و محد قاسمی از دهگلانی موفق به  کسب عنوان دومجشنواره ملی خوارزمی شد.


وی شهرستان دهگلان را سرشار از استعداد های برتر عنوان و افزود شهرستان دهگلان مملو از استعداد های ناب و توانای های بالقوه است که امید است با حمایت و تلاش مسئولین به بالفعل در آید.


گفتنی است که آقای محمد قاسمی دانش آموز پیش دانشگاهی دبیرستان شهید چمران دهگلان توانست دستگاه 6 کاره کاشت بذر خیار  را با کمک مدیریت آموزش و پرورش، پژوهش سرای دانش آموزی و مدیر هنرستان کشاورزی اختراع وبه مرحله کشوری راه یابد.

 

در پایان از 26 طرح پژوهشی برترشهرستان دهگلان  تجلیل گردید.

 

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد