Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از القدس العربی؛ یوسف زیدان، نویسنده، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار مصری اخیرا در اظهاراتی مدعی شده که مسجدالاقصی ذکرشده در قرآن، همین مسجدی نیست که در قدس وجود دارد، بلکه مسجدالاقصی مذکور در قرآن در مسیر طائف و در سرزمین حجاز قرار دارد!

وی همچنین مدعی شده که مسجد موجود در قدس در زمان رسول خدا(ص) وجود نداشته و مسجدالاقصی به دست عبدالملک مروان در عصر اموی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات یوسف زیدان که پس از تصمیم ترامپ مبنی بر معرفی قدس به‌عنوان پایتخت جهان اسلام بیان شده، با واکنش احمد طیب، شیخ مرکز اسلامی الازهر به‌عنوان بزرگترین مرکز اهل‌سنت جهان مواجه شد. 

در همین راستا، احمد طیب، شیخ الازهر در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مصر، از اظهارات یوسف زیدان در ارتباط با مسجدالاقصی به شدت انتقاد کرد و گفت: کسانی که چنین سخنانی را برزبان می‌رانند، جاهل و ترویج‌دهنده خرافات و صدای صهیونیست‎ها در شرق هستند؛ این اظهارات مستند به هیچ دلیل و برهانی نیست. 

محمد عمارة، اندیشمند مصری و عضو مجمع تحقیقات اسلامی الازهر نیز با ارسال نامه‎ای به علی عبدالعال، رئیس مجلس نمايندگان مصر خواستار ممنوعیت حضور زیدان در شبکه‌های ماهواره‎ای و تلویزیونی مصر شد و این نویسنده مصری را به تحریف تاریخ متهم کرد/.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر