Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران کردستانی با کسب پنج نشان طلا و یک نقره در ششمین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای آسیا در فیلیپین خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، ششمین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای آسیا ظهر روز جمعه یکم دی ماه با قهرمانی تیم ایران در کشور فیلیپین پایان پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از مسابقات ورزشکاران 15 کشور آسیایی از جمله ایران، عراق، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، اندونزی، مالزی، قرقیزستان، چین تایپه، هنگ‌کنگ، هند، نپال، تاجیکستان، ویتنام و کره‌جنوبی در بخش های مختلف به رقابت پرداختند.


این رقابت ها در سه بخش تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی شامل میل سنگین، میل‌بازی، سنگ، کباده، چرخ تیز و چرخ چمنی و کشتی پهلوانی در پنج وزن 50 تا 60، 60 تا 70، 70 تا 80، 80 تا 90 و بالای 90 کیلوگرم برگزار شد.


در پایان کردستان با سه ورزشکار و یک مربی در قالب تیم ملی کشورمان شرکت کرد و توانست پنج نشان طلا و یک نقره را از آن خود کند.


حمیدرضا کردی نشان طلای تیمی و میل بازی و نقره کباده را کسب کرد، فرید امانی مدال طلای تیمی و سنگ را برگردن آویخت، پیمان محمدی در کشتی پهلوانی نیز به نشان زرین طلا دست یافت.


تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشورمان ایران همچون پنج دوره گذشته برای ششمین بار متوالی با 8 طلا، سه نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی در مجموع امتیازات تیمی این پیکارها دست یافت، عراق به مقام نایب‌ قهرمانی رسید و تیم‌های نپال و فیلیپین به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.


علیرضا غلامی از کردستان مربیگری تیم ملی ایران را در ششمین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای آسیا طی روزهای 30 آذرماه و یکم دی ماه برعهده داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی