Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس، در دومین روز از فعالیت خود با اجرای ۴ نمایش در فضای باز و سه نمایش در سالن پلاتو تئاتر شهر کرمانشاه همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس، از (1 تا 4 دی) به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور گروه های نمایشی از استان های کردستان، ایلام، لرستان، همدان و کرمانشاه در مجموعه تئاتر شهر واقع در میدان آزادگان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نخستین روز از جشنواره مصادف با روز جمعه(1 دی)، «قلمبه ها» به نویسندگی وحید خسروی و کارگردانی وحید خسروی و زینب باغبانی از کرمانشاه از ساعت 10:30 در سالن پلاتو به روی صحنه رفت تا آغازگر این رویداد فرهنگی هنری باشد.

 

«من می خواهم ماه شوم» به نویسندگی لارا باقری و کارگردانی عبدالله عظیم پور از ایلام و «خان خل خان» به نویسندگی نیما میرزایی و کارگردانی نرگس سوری و یاسر پاشایی ازهمدان  نیز در سالن شماره دو و پلاتو به روی صحنه رفتند.

 

«ماده هفت» به نوسیندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی گلنار اکبری از کرمانشاه، «ما هم می توانیم» به نویسندگی و کارگردانی فریدون احمدی از کردستان و«زنه کشو» به نویسندگی و کارگردانی حسین ایزدی از لرستان در نوبت صبح و عصر در فضای باز و در جمع عموم مردم علاقه مند به اجرای نمایش پرداختند.

 

جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس در دومین روز از فعالیت خود، در نوبت صبح روز شنبه(2 دی) شاهد اجرای «فرغونی پر از امید» به کارگردانی و نویسندگی موسی هدایتی از کردستان  و «پروفسور بالتازار و کروموزم ها» به نویسندگی و کارگردانی لارا باقری از ایلام در فضای باز و نمایش «من یک دوم» به نویسندگی علی حسینی و مرضیه علیزاده از همدان در پلاتو کرمانشاه بود.

 

در نوبت عصر نیز  از ساعت 15:30 تا 17:30، «نقش فروش» به نویسندگی و کارگردانی جبار فرج زاده از کردستان، «ساعت 5 شد بابا» به نویسندگی حسین فضل الهی و کارکردانی گلنار اکبری از کرمانشاه، «ازدواج کوچک» از همدان به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کاوسی حسینی و و «خروس زری» به نوسیندگی فرشید گویلی و کارگردانی صباح مجیدی از کردستان در فضای باز و سالن های شماره دو و پلاتو مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه می روند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست