Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیم بکر، نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست این کشور درباره لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان آسیا قوانین خاص خود را دارد و تفاوت زیادی با لیگ قهرمانان اروپا دارد. نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از تغییر یک قانون دیگر در لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد که متفاوت با لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعیم بکر در گفت و گو با الریاض گفت‌:

به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادیم به بازیکنانی که در مرحله گروهی برای یک تیم بازی می‌کنند اجازه دهند که در مرحله حذفی برای تیم دیگری به میدان بروند و خوشبختانه AFC با این درخواست ما موافقت کرد.

او ‌ادامه‌ داد:

فدراسیون فوتبال عربستان بارها پیشنهاد داده که زمان آغاز و پایان لیگ قهرمانان آسیا هم مطابق با لیگ قهرمانان اروپا باشد اما هنوز با چنین خواسته‌ای موافقت نشده و اعلام شده که تا سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با همین منوال ادامه‌ داده می‌شود، هر چند که ما دست بردار نخواهیم بود و بازهم تلاش می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌ و بیماری‌هایی که تهدیدکننده‌ هستند/ هشدارهای بهداشتی در زمان وقوع سیل

آرزو دهقانی متخصص سلامت در بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به وجود سیل‌های بهاره و احتمال وقوع سیل‌های تابستانه بر لزوم اتخاذ رویکردهایی برای مراقبت و حفظ سلامت در برابر این بلای طبیعی تأکید کرد و گفت: بر اساس آمارهای جهانی در میان بلایای طبیعی که سیل ها رویدادهای غالب بوده‌اند. بر همین اساس لازم است که مردم نسبت به آن هوشیار باشند تا حداقل اثرات منفی متوجه آنها باشد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم در زمان وقوع سیل گفت: مردم باید اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دنبال کنند تا چنانچه هشدارها اعلام و دستورات تخلیه صادر شد هرچه سریع آن محل را ترک کنند و همچنین باید از نزدیک شدن به جویبارها، رودخانه‌ها، مسیل‌ها، دره‌ها حتی اگر آرام باشند، کانال‌های فاضلاب حتی اگر خالی باشند پرهیز کنند.

احتمال برق‌گرفتگی

وی با بیان اینکه نباید در زمان سیل در میان سیلاب یا معابر آبگرفته به پیاده‌روی پرداخت، بیان داشت: در زمان وقوع سیل احتمال تماس برق با سیلاب و با توجه به رسانا بودن آب احتمال وجود جریان برق در میان سیلاب وجود دارد که این موضوع خطر برق گرفتگی را به وجود می‌آورد.

وی همچنین با بیان اینکه در زمان سیل درختان محل امنی برای پناه گرفتن نیستند، تصریح کرد: افراد باید در محل‌هایی پناه بگیرند که دور از رودخانه، دره، جوی و نهرها باشند و بهتر است در جاهای مرتفع پناه بگیرند.

وی همچنین با بیان اینکه خودروها نیز محل امنی برای پناه گرفتن نیستند، اضافه کرد: در زمان سیل، ارتفاع 15 سانتی‌متری آب می‌تواند وارد کف خودرو شده و کنترل آن را مختل کند. از سویی هم می‌تواند در زمان حرکت، ماشین را متوقف کند و هم اینکه این خطر وجود دارد که جریان آب ماشین را با خود ببرد. ارتفاع آب در حد ٣٠سانتی‌متر، بیشتر خودروها را شناور می‌کند و ٦٠ سانتی‌متر آب در حال حرکت، می‌تواند هر خودرویی را شناور کند.

او با بیان اینکه پس از پایان سیل و بازگشت افراد به خانه در صورت تأیید امنیت منطقه، باید بلافاصله وسایل خیس شده را خشک، تمیز و ضد عفونی کرد، گفت: مواد غذایی آلوده به گل و لای و خیس شده باید دور ریخته شود چرا که احتمال آلودگی مواد غذایی وجود دارد و باید از غذا‌های کنسرو شده و آب‌معدنی یا از آب جوشیده سرد شده استفاده کرد و حتماً در جریان پاکسازی خانه سیل‌زده باید چکمه و دستکش پوشید و مراقب جانوران گزنده و جونده بود.

شیوع بیماری‌های عفونی

این متخصص سلامت در بلایا اظهار کرد: در زمان سیلاب و پس از آن احتمال شیوع بیماری‌های عفونی مانند عفونت‌ دستگاه گوارش به دلیل انواع میکروب و ویروس‌ها بود بر همین اساس باید مراقبت‌های بهداشتی فردی و عمومی و بهداشت آب و غذا در اولویت بود و به صورت مرتب دست‌ها را با آب و صابون شست.

دهقانی ادامه داد: سیلاب آلوده به فاضلاب می‌تواند درصورت نوشیدن برای سلامتی افراد خطرناک باشند. بلع آب آلوده، باعث بیماری‌های گوارشی مانند استفراغ و اسهال می‌شود که در اغلب بروز سیل‌ها این بیماری‌ها بیشترین موارد گزارش شده هستند. همچنین تماس مستقیم با آب سیل آلوده می‌تواند باعث ایجاد بثورات پوستی یا بریدگی‌ها و زخم‌های آلوده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال کم حضور اورلین شوامنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند
  • شاهکار فدراسیون ؛ ۲۵ میلیون تومان برای سومی جام جهانی و ۲۰ هزار دلار بابت پیروزی مقابل ولز!
  • سیلاب‌ و بیماری‌هایی که تهدیدکننده‌ هستند/ هشدارهای بهداشتی در زمان وقوع سیل
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد