Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه واحد آرایشگاه زنانه متخلف در امور بهداشتی با همکاری اماکن عمومی فرماندهی انتظامی در بخش خانمیرزا - لردگان پلمپ گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان لردگان در گفتگو با  سلام لردگان گفت: سه واحد آرایشگاه زنانه متخلف در امور بهداشتی با همکاری اماکن عمومی فراندهی انتظامی پلمپ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی افزود: باتلاش شبانه روزی واجرای طرح تشدید توسط کارشناسان وبازرسان بهداشت محیط این شبکه، سه واحد آرایشگاه زنانه متخلف در امور بهداشتی با همکاری اماکن عمومی فراندهی انتظامی در بخش خانمیرزا پلمپ گردید و از ادامه فعالیت این واحدها تا طی مراحل قانونی و رفع نواقص بهداشتی جلوگیری بعمل آمد.


وی اضافه کرد: تمامی آرایشگران شهر در خصوص رعایت قوانین بهداشتی، تجهیزات استریل، محیط سالم آرایشگاه و ...  آموزش داده و توجیه و متعهد شده بودند.

 

کریمی گفت: بانوان ضمن مراجعه به سالن های آرایشی و زیبایی قابل اعتماد، از سلامتی مواد مصرفی آرایشی و بهداشتی اطمینان حاصل نمایند تا سلامتی آنها در معرض خطر قرار نگیرد.


سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان تاکید کرد: نظارت و بازرسی از اماکن عمومی به طور فعال و شبانه روزی در دستور کار کارشناسان این مرکز قرار دارد وبا هرگونه تخلف بهداشتی برابر مقررات برخورد خواهند نمود.


بخش خانمیرزا در 25 کیلومتری شهر لردگان و در فاصله 150 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری قرار دادرد .


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی