Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:24:39 GMT

زندگی لاکچری مالک منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۶۳۳۵

زندگی لاکچری مالک منچسترسیتی

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا؛ برای طرفداران فوتبال مهم است که هزینه‌های تیم محبوب‌شان از سوی مالکان باشگاه به بهترین شکل پرداخت شود و مشکل مالی در مورد آن تیم وجود نداشته باشد. درست مثل کاری که شیخ منصور در منچسترسیتی انجام می‌دهد.

اینکه شیخ منصور دقیقاً چه نوع فعالیت تجاری انجام می‌دهد و در زندگی خصوصی‌‌اش چه می‌گذرد، چندان برای هواداران سیتی اهمیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شیخ منصور را به این خاطر دوست دارند که برای‌شان پول خرج می‌کند. وقتی پای پول وسط باشد و همه از آن نفع ببرند، دیگر همه چیز زیر سایه قرار می‌گیرد‌‌؛ حتی کشتی چندصد هزار پوندی و تعداد همسران شیخ منصور.

پول خرد شیخ منصور در فوتبال

خیلی‌ها بر این باور هستند سرمایه‌دارانی که در فوتبال هزینه می‌کنند، بخش اعظمی از پول خود را به مستطیل سبز می‌کشانند و حتماً شایسته تقدیر هستند اما با کمی جست‌وجو می‌توان دریافت که چنین چیزی نیست. اکثر سرمایه‌داران آن‌قدر وضع مالی متمولانه‌ای دارند که پولی که در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند برای‌شان نوعی پول خرد به حساب می‌‌آید. شیخ منصور اماراتی چنین شرایطی دارد. دارایی مالک ثروتمند سیتی در حالی 17 میلیارد پوند ارزش‌گذاری شده که او سال 2008 باشگاه سیتی را با 210 میلیون پوند خرید و اگر سالی 250 میلیون پوند هم صرف خرید بازیکن کند، باز هم چیزی از سرمایه هنگفتش کم نمی‌شود و در واقع قطره‌ای از دریای ثروتش را هزینه کرده است.

مالک باشگاه‌های زنجیره‌ای سیتی

شیخ منصور فقط باشگاه منچسترسیتی را ندارد بلکه اساساً مالک مجموعه باشگاه‌های زنجیره‌ای سیتی است که یکی از آنها منچسترسیتی می‌باشد. او یک باشگاه در استرالیا به نام ملبورن سیتی و یکی هم در آمریکا به نام نیویورک‌سیتی را تحت کنترل دارد. نیویورک‌سیتی در سال 2013 به شیخ منصور رسید که خریدهای بزرگی همچون فرانک لمپارد و داوید ویا توسط این تیم صورت گرفت. ملبورن سیتی هم سال 2014 به نامش زده شد. البته باشگاه الجزیره امارات هم به شیخ منصور تعلق دارد.

صاحب کشتی 400 میلیون پوندی

کسی که با 250 میلیون پوند هزینه خرید بازیکن در فوتبال دنیا سر و صدا به پا می‌کند، صاحب کشتی است که 400 میلیون پوند قیمت دارد. رسم رایج ثروتمندان دنیا این است که برای خودشان کشتی اختصاصی داشته باشند و شیخ منصور هم که از خاورمیانه می‌‌آید، قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. او پنجمین کشتی بزرگ دنیا را در اختیار دارد که از امکانات عجیب و غریبی همچون استخر، باشگاه بدنسازی و سینما برخوردار است. اخیراً کشتی شیخ منصور در ترکیه سوخت‌رسانی کرد که 380 هزار پوند هزینه‌‌اش شد.

ماشین‌باز لاکچری

کشتی شیخ منصور فقط یک مورد از دارایی‌هایش است. او اساساً یکی از مالکان ماشین‌باز است که چندین و چند برند لوکس را سوار می‌شود. او که 5 درصد از سهام کمپانی را در اختیار دارد، توانست با استفاده از نفوذ خود مسابقات فرمول یک را به امارات بیاورد و گرندپریکس را در ابوظبی برگزار کند. جدا از این مرسدس مک لارن شیخ منصور 350 هزار پوند قیمت دارد، لامبورگینی رونتونش 480 هزار پوند می‌ارزد، یک فراری انزو 2/5 میلیون پوندی دارد، با بوگاتی ویرون 1/1 میلیون پوندی‌‌اش رفت‌وآمد می‌کند و گران‌ترین ماشینش پورشه است که 3 میلیون پوند برآورد قیمت شده است.

زندگی خصوصی

از زندگی شخصی شیخ منصور اطلاعات زیادی در دست نیست اما گفته می‌شود او دو همسر و شش فرزند دارد. او از ازدواج اول خود که دهه 90 میلادی انجام شد، یک پسر دارد و حاصل ازدواج دومش هم دو دختر و سه پسر است. تاکنون بیش از این چیزی از زندگی خصوصی شیخ منصور یافت نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم

داشتن زایمان لاکچری در تاریخی رند و خاص از سال ۸۸ در کشور رواج یافت و برخی از والدین بدون آگاهی از عوارض خطرناک اصرار به انجام این کار دارند. 

تولد نوزادان نارس، ابتلا نوزادان مشکلات ریوی و عفونت‌های تنفسی و افزایش آمار ابتلا به اوتیسم از جمله عوارض خطرناکی است که زایمان‌های لاکچری برای نوزادان به همراه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!