Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان راهداران را سفيران ايمني جاده ها توصيف كرد و گفت: راهداري فعاليتي زنده بوده كه به مانند گلبول سفيد نجات دهنده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين عبدي" در آيين تجليل از راهداران نمونه و فعالان عرصه حمل و نقل با تبريك و گرامي داشت روز راهدار و پاسداشت خدمات و تلاش هاي اين عزيزان گفت: راهداران سفيران ايمني جاده ها هستند كه با تلاش هاي جهادي و سخت كوشي هاي مثال زدني تسهيل كننده سفرهاي سالم و بدون دغدغه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي راهداري را فعاليتي زنده كه به مثابه گلبول هاي سفيد نجات دهنده است، معرفي كرد و افزود: شايسته است خدمات راهداران كه با بهره مندي از تجهيزات تخصصي ايفاي نقش مي كنند، به صورت جامع اطلاع رساني شده و رسانه اي شود.
فرمانده انتظامي استان اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود از روند كاهش جان باختگان حوادث رانندگي طي 3 سال اخير در جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: در سال 96 نيز شاهد كاهش 14 درصدي تلفات جاده اي هستيم.
وي در بخش پاياني سخنان خود از حمايت و پشتيباني خانواده هاي راهداران قدرداني كرد و گفت: قطعاً اين حمايت و پشتيباني آرامش فكري و آسودگي خاطر راهداران را تضمين مي كند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد