Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:38:09 GMT

«پاسیو» راهی جشنواره جهانی فیلم فجر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۸۲۵۹

«پاسیو» راهی جشنواره جهانی فیلم فجر می‌شود

مریم بحرالعلومی کارگردان فیلم «پاسیو» از پر کردن فرم جشنواره جهانی فیلم فجر برای حضور در این رویداد سینمایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مریم بحرالعلومی کارگردان فیلم «پاسیو» گفت: از آنجا که برایم بسیار حایز اهمیت است که اولین نمایش فیلمم در جشنواره‌ای مهم و  داخلی باشد، فرم حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پر کردم تا «پاسیو» پیش از حضور در هر جشنواره دیگری در ایران دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر فیلم در مرحله تدوین است و پس از آن، صداگذاری آغاز می شود.

بحرالعلومی در پایان اظهار کرد: «پاسیو» قصه‌ای زنانه را در بستر شهر روایت می‌کند و اولین تجربه من در ساخت فیلم بلند داستانی است. سعی کردم در شرایطی مستقل با همراهی عواملی کاملا حرفه‌ای، هر آنچه در این سال‌ها از برنامه‌ریزی در سینما و دستیاری کارگردان‌های متفاوت آموخته‌ام به کار گیرم تا به نتیجه‌ای مطلوب برای ادامه مسیر فیلمسازی‌ام برسم.

بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، محمدرسول صفری، علی یعقوبی، علیرضا دیلمی، امید سعیدی، مهسا سیاری، بابک انصاری، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی بازیگران «پاسیو» هستند.

عوامل اصلی این فیلم نیز عبارتند از بازنویس فیلمنامه و کارگردان: مریم بحرالعلومی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، طراح گریم: امید گل زاده، تدوین: سینا گنجوی، طراح صحنه: عباس حاجی درویش، طراح لباس: فرحناز نادری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مجید مافی، نویسنده: حامد قاسمی، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، دستیار صدابردار: اردلان کیان ارثی، دستیار تدوین: محمدحسین کشاورز، مجری گریم: عاطفه روزبه تهرانی، مدیرتولید: روح الله مهاجری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی نیا، سرمایه‌گذار: مریم بحرالعلومی و تهیه‌کننده: سیدامیر سیدزاده.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ امروز یکشنبه از ساعت ۸:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

در این دیدار تیم ملی فوتسال افغانستان ابتدا توانست با گل قنبری از حریف خود پیش بیفتد و نیمه اول را با برتری به رختکن برود. با آغاز نیمه دوم هم افغانستان تیم برتر میدان بود و چند بار ضربات بازیکنان این تیم با بدشانسی به تیر دروازه اصابت کرد اما این تیم سرانجام توانست با گل غلامی برای دومین بار به گل برسد.

بازیکنان قرقیزستان که جام جهانی را از دست رفته می‌دیدند توانستند در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌ها را جبران کنند. در دقیقه ۳۱ اکبر کاظمی موفق شد سومین گل افغانستان را هم وارد دروازه قرقیزستان کند.

در دقیقه ۳۵ در حالی بازیکنان قرقیزستان دست به پاورپلی زده بودند و با ۵ بازیکن حمله می‌کردند توپ به بازیکنان افغانستان رسید و مهدی نوروزی از این فرصت استفاده کرد و دروازه خالی حریف را باز کرد. در دقیقه ۳۷ تیم قرقیزستان توانست اختلاف را به ۲ گل کاهش دهد.

در دقیقه ۳۹ هم مهران غلامی موفق شد پنجمین گل را برای افغانستان به ثمر برساند. قرقیزستان در ثانیه‌های پایانی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان برسد.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال افغانستان در کنار ایران، تایلند، تاجیکستان و ازبکستان به عنوان آخرین سهمیه قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کرد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در این دوره از رقابت‌ها با هدایت سرمربی ایرانی خود، مجید مرتضایی، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و خود را به عنوان پدیده این مسابقات معرفی کرد و در نهایت هم توانست عنوان پنجمی را از آن خود کند.

دیدارهای پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شد. بر اساس قوانین، ۴ تیم برتر جام ملت‌های آسیا که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده اند می‌توانند در جام جهانی شرکت کنند. اما از آنجا که ازبکستان به دلیل میزبانی در جام جهانی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است بین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی بازنده شده اند (افغانستان، قرقیزستان، ویتنام، عراق) دیدارهای پلی آف برگزار شد تا آخرین سهمیه آسیا در جام جهانی تعیین شود.

کد خبر 6090592

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند