Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:57:02 GMT

اشتغال قشر آسیب‌پذیر در آبیک مدنظر قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۱۱۶۱

اشتغال قشر آسیب‌پذیر در آبیک مدنظر قرار گیرد

سرپرست فرمانداری آبیک گفت: لازم است تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های حمایتی و کارفرمایانی که قصد به‌کارگیری قشرهای آسیب‌پذیر را دارند منعقد شده تا این افراد به‌کار گرفته شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد حسینی سرپرست  فرمانداری آبیک و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان گفت: در حال حاضر دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و تمام مدیران بیکاری بوده و هر ساله رهبری بر تولید و اشتغال تأکید دارند که واجب است در برطرف  کردن مشکلات تولید و اشتغال گام برداشته شود.

وی افزود: بیکاری همچون گرگی است که به جان جامعه افتاده و باید برای جوان تحصیل‌کرده و متخصص فرصت اشتغال فراهم آوریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: بیکاری آفتی است که در هر قشری وجود دارد و لازم است برای رفع بیکاری با برنامه‌های منسجم در راستای تولید و اشتغال و رفع بیکاری جوانان تدبیر لازم را بیاندیشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز منابع برای تولید و اشتغال افراد آسیب‌پذیر جامعه وجود دارد و با توجه به عدم علم این قشر در زمینه تولید و کار احتمال انحراف منابع وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر منابع انحراف داشته باشد دستگاه اجرایی دچار مشکل می‌شود و علاوه بر معضل بیکاری، مشکل دیگری ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: لازم است تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های حمایتی و کارفرمایانی که قصد به‌کارگیری قشرهای آسیب‌پذیر را دارند، منعقد شده تا این افراد به کار گرفته شوند.

حسینی با اشاره به بازدید از کمپ‌های موجود در شهرستان آبیک به همراه دیگر مسئولان این شهرستان ادامه داد: اگر افراد بهبودیافته مشغول به کار شوند از اعتیاد مصون می‌مانند اما اگر شرایط کار برای آنان ایجاد نشود دوباره به دامن اعتیاد باز می‌گردند و هزینه هنگفتی برای بهبود آنان باید پرداخت کرد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های حمایتی شهرستان آبیک در صورت به‌کارگیری جامعه هدف آنان در شرکت‌ها و کارخانجات، حمایت‌های لازم از کارفرمایان در زمینه بیمه، عوارض و مالیات صورت می‌گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان نتوانند بیکاری موجود در جامعه را مهار کنند جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی و آفت می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال امسال شهرستان آبیک 2 هزار و 20 مورد بوده که 2 هزار و 267 مورد اشتغال یعنی 91 درصد تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان تحقق یافته است.

وی افزود: بیکاری همچنان در شهرستان آبیک وجود دارد و نیازمند تلاش مضاعف مسئولان برای برطرف کردن این معضل هستیم.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری