Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مظلوم است و نقش سه دسته در این رابطه اثرگذار بوده گفت: یک گروه مسئولان آموزش عالی هستند که برای بسیج دانشجویی مانع تراشی می‌کنند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود گودرزی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس این سازمان با بیان اینکه معتقدم بسیج دانشجویی مظلوم است و نقش سه دسته در این رابطه اثرگذار بوده گفت: اولین گروه مسئولان آموزش عالی هستند که برای بسیج دانشجویی مانع تراشی می‌کنند، دسته دوم مسئولان بسیج بودند که اقتضائات بسیج دانشجویی را درک نکردند و دسته سوم اعضای بسیج دانشجویی هستند که معتقدم ما به اندازه کافی پای کار بسیج دانشجویی نبوده ایم و آنچه تاکنون انجام شده توسط بخش کمی از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان وزارت علوم بیانات امام و رهبر معظم انقلاب را در خصوص بسیج دانشجویی نشنیده می‌گیرند افزود: متاسفانه آنها یا نگاه حداقلی دارند و یا اینکه در اجرای برنامه‌ها اگر مجوزی برای برگزاری یک کرسی آزاد اندیشی برای دانشجویان می‌دهند منت می‌گذارند.

گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل دانشجویی است که به سپاه تکیه دارد و ما به آن افتخار می‌کنند تصریح کرد: ما می‌خواهیم به این تکیه کردن به سپاه افتخار کنیم، اما برخی‌ها با نگاه حداقلی پای کار بسیج نیامده اند و به آنها میدان داده نشد.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت ۱۳۰۰ گروه جهادی در کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۵۵ هزار نفر در اردوهای جهادی فصل تابستان به مناطق محروم اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته هزار یادوارده شهدا در دانشگاه‌ها برگزار شد تصریح کرد: با تشکیل ستاد اربعین و سامانه سقا ۶۰ هزار دانشجو به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند و در این راستا هزار نفر از دانشجویان جهاد گر به عنوان خادم به زائرین خدمت کردند.

گودرزی تصریح کرد: با آماده سازی موزه استکبارستیزی ده هزار توریست از این موزه بازدید به عمل آوردند همچنین ۱۸ جلد کتاب به اقتضای دوره خط امام منتشر شده است.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به این که در مراسم شانزده آذر امسال ۵۰۰ برنامه خوب توسط دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد به گونه‌ای که نسبت برنامه‌های این تشکل در مقایسه با دیگر تشکل‌های ۷۰ به ۳۰ بوده تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته راه اندازی مدرسه علوم انسانی صدرا بوده است البته می‌خواهم بگویم که این کارهای خوب فقط با استفاده از ده درصد ظرفیت بسیج دانشجویی محقق شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی به دلیل برگزاری انقلابیون جوان در سطح دانشگاه‌ها از رهبر معظم انقلاب مفتخر به دریافت هدیه شد تصریح کرد: مخاطب فرمان تشکیل بسیج دانشجویی همه مسئولین دانشگاه‌ها هستند با این وجود نباید به این تشکل نگاه حداقلی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سرا‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سرا‌های دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟