Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - استاندار همدان گفت: تملک و تغییر کاربری محدوده تپه «پیسا» همدان و تبدیل آن به پارک و فضای سبز پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تاکید براینکه در رسیدگی به طرح ها نباید جنبه سیاسی مدنظر باشد چراکه اولویت مبارزه با این آفت و تسریع در طرح های موثر است، گفت: باید در تمام برنامه ها آموزش در اولویت قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید همه مکانهایی که قابلیت پاتوق دارند ساماندهی شوند، گفت: باید تملک و تغییر کاربری محدوده تپه پیسا همدان و تبدیل آن به پارک و فضای سبز پیگیری شود.

نیکبخت بابیان اینکه یک سوم هزینه این کار را استانداری تقبل می کند، گفت: مبارزه با مواد مخدر و آسیب های آن از جمله آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و برای برنامه ریزی و کاهش آسیب بسیارحائزاهمیت است.

استاندار همدان با بیان اینکه در اجرای طرح ساماندهی تپه پیسا همدان همه نهادها، دادگستری، بهزیستی، دبیرخانه و ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر همکاری کردند و در چند نوبت اوضاع منطقه ساماندهی و معتادان از این منطقه جمع شدند، گفت: حسن کار زمانی به قبح کار تبدیل می شود که کار رها شده و وضعیت به شکل سابق برگردد.

وی با بیان اینکه باید با نظارت مستمر طرح ساماندهی تپه پیسا اجرا شود تا محیط با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل شود، گفت: این محیط آلوده باید پاک و به فضای سبز و پارک برای آسایش مردم تبدیل شود.

نیکبخت با بیان اینکه باید آن محیط را ضمن هماهنگی با شهرداری ساماندهی کند، گفت: رسانه ها باید هر چه در توان دارند در معرفی آسیب اعتیاد به کار بگیرند تا این آسیب گسترش پیدا نکند.

استاندار همدان با تاکید براینکه برخورد با خرده فروش های مواد مخدر بسیار مهم است و باید روال گذشته در برخورد با خرده فروش ها تداوم یابد، گفت: شهر همدان معتاد متجاهر ندارد و باید همه جا را برای معتادان متجاهر و خرده فروشان نا امن کنیم.

نیکبخت بابیان اینکه بهزیستی باید تلاش خود را بیشتر کند و هر معتادی به مراکز معرفی شد باید برای آنها مکان تامین کنند و اگر مشکلی دارند، بگویند، گفت: معاون سیاسی و امنیتی باید جلسه ای خاص با بهزیستی داشته باشد چراکه برای بنده قابل درک نیست که روزی گفته شود ماده ۱۶ جا ندارد.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم و شرایط این امر مهیاست و باید جا و امکانات برای ماده ۱۶ پیش بینی شود، گفت: مراقبت و جمع آوری ها باید در تپه پیسا مستمر باشد و آنجا رها نشود.

نیکبخت بابیان اینکه یکی از کارهای اولویت دار بهزیستی آماده سازی کمپها است، گفت: تصمیم ما جدی است که نگذاریم محیط آلوده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد