Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید ابراهیم بحرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از برگزاری مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشوری در بوشهر خبرداد و اظهار داشت: مسابقات گروه چهارم لیگ دسته اول والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم در بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری به حضور تیم‌‌ها در مسابقات گروه چهارم والیبال نشسته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های مخابرات خراسان رضوی، هیئت گیلان، هیئت بندرعباس ، زاچ یزد ، هیئت کرمان و هیئت بوشهر حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان بوشهر با بیان اینکه سه تیم والیبال نشسته راهی دور بعد رقابت‌های لیگ دسته یک شدند خاطر نشان کرد: تیم‌های مخابرات خراسان رضوی ، هیئت رشت و هیئت بوشهر راهی دور بعد مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان منطقه‌ای کشور با معرفی تیم های برتر به پایان رسید افزود: ورزشکاران معلول و جانباز استان بوشهر در عرصه‌ رقابت‌های ملی و بین‌المللی دارای صاحب رتبه هستند به‌گونه‌ای این ورزشکاران افتخارات زیادی در میدان‎های جهانی، پاراالمپیک و پاراآسیایی کسب کرده‎اند.

انتهای پیام/پ

راهی شدن ۳ تیم والیبال نشسته به دور  بعد رقابت‌های لیگ دسته یک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه