Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال جهان - داور بین‌المللی کشور ما درباره صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو نظر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ال کلاسیکو از ساعت 15:30 در مادرید برگزار شد و در یکی از صحنه های جنجالی بازی، کارواخال مدافع رئال مادرید توپ را در آستانه ورود به دروازه با دست لمس کرد و همان توپ وارد گل شد اما داور پنالتی او را اعلام و مدافع رئال را از زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مظفری زاده داور بین المللی ایران درباره این صحنه گفت:« در صحنه گل دوم بارسلونا، داور کمی عجله کرد و طبق قانون جدید داور اگر کمی صبر می کرد می توانست صحنه را گل بگیرد و به کارواخال کارت زرد دهد.»

 

 

256 41

کلید واژه‌ها : بارسلونا - رئال مادرید -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود

وینگر ۲۱ ساله PSG‌ از تصمیم خود در آن لحظه سرنوشت‌ساز، رضایت دارد. 

بردلی بارکولا از تلاش خود برای به اشتباه وا داشتن رونالد آرائوخو در جریان رویارویی بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشته است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، می‌توان گفت اخراج شدن آرائوخو قبل از پایان نیمه نخست در نیوکمپ که به خاطر خطا روی بارکولا درست پشت محوطه جریمه رخ داد، عاملی بر کامبک خوردن شاگردان ژاوی بود. بارکولا حالا فاش کرده است که می‌دانست احتمال خطا کردن آرائوخو روی او وجود دارد.

می‌دانستم که آرائوخو با سرعت زیادی حرکت می‌کند. در آن صحنه به خودم گفتم که درست از مقابل او رد خواهم شد چون در بازی رفت، در صحنه‌ای مشابه این کار را انجام نداده بودم و او به من رسیده بود. این‌بار تصمیم گرفتم از سد او بگذرم و می‌دانستم که یا مرتکب اشتباه خواهد شد و یا من در موقعیت تک به تک قرار خواهم گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!