Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اراک ؛ با حضور استاندار مرکزی عملیات عمرانی کارخانه فرآوری کشمش درشهرستان خنداب آغاز شد.
با حضور استاندار مرکزی ومقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و مسئولان شهرستان خنداب کلنگ کارخانه بسته بندی و کشمش پاک کنی در روستای دهسد این شهرستان به زمین زده شد.
این کارخانه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و  ۷۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود و با ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن سالیانه به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی و مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و فرماندار خنداب صبح امروز در سفر به خنداب با خانواده شهید مسعود مرادی از شهدای روستای دهسد دیدار و از صبر و بردباری ایشان قدر دانی کردند. همچنین شورای اداری شهرستان خنداب به ریاست استاندار برگزار شد . مقدسی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس در جلسه شورای اداری خنداب در این جلسه گفت : ایجاد اشتغال و ساماندهی جوانان مستعد این شهرستان بویژه در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بویژه تولید کشمش و رونق تولید از انتظارات به حق مردم این شهرستان است . مقدسی ادامه داد : تکمیل محور کنار گذر خنداب و ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیتهای ورزشی از دیگر خواسته های مردم شهرستان خنداب است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد . آقازاده استاندار مرکزی  هم در جلسه شواری اداری شهرستان خنداب  گفت: شهرستان خنداب قطب کشاورزی استان است و باید محور اصلی فعالیتها در توسعه و رونق کشاورزی باشد. آقازاده افزود : توسعه گردشگری شهرستان خنداب با توجه به ظرفیتهای موجود می تواند از جاذبه های بی نظیر استان باشد. وی تاکید کرد بایا با ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های ورزشی و ایجاد فضاهای امن برای جوانان مستعد خنداب در راه خدمت به مردم این منطقه تلاش کنیم . استاندار یادآور شد : تولید و صادرات محصولات تبدیلی بویژه کشمش و شیره و دیگر محصولات انگور می تواند در رونق اشتغال در شهرستان خنداب موثر باشد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۲ شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود