Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد حوادث، کشته شدگان و مجروحین مزبور نسبت به پاییز پارسال به ترتیب 12، 14 و 29 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه جاده های غرب خراسان رضوی به دلیل قرار گرفتن در یکی از شاهراه های اصلی مسیر غرب به شرق کشور، شاهد سوانح رانندگی بسیار است، اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته در مجموع 533 حادثه رانندگی در جاده های سبزوار رخ داد که بر اثر آنها 43 نفر کشته و 339 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیشترین حوادث مزبور در جاده شاهرود - سبزوار - نیشابور بوده که مهمترین علت آن بی توجهی رانندگان به جلو به دلیل خستگی و خواب‌ آلودگی است.
سرهنگ فتحی افزود: در جاده های سبزوار - بردسکن، سبزوار - اسفراین، سبزوار - جوین، جغتای و خوشاب نیز مهمترین علت حوادث، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودروهاست.
وی به رانندگان توصیه کرد برای سفر ایمن پس از هر 2 ساعت رانندگی دست کم 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.
وی همچنین به رعایت فاصله طولی با خودرو جلو، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان و استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی تاکید کرد.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد، 300 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 845 کیلومتر راه روستایی دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد

محمدرضا بسملی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سبزوار از این متخلف محیط زیست یک قبضه سلاح غیرمجاز ساچمه زنی و پنج عدد فشنگ چهارپاره مخصوص شکار چهارپا، هفت عدد فشنگ ساچمه ریز مخصوص شکار پرنده و یک قبضه چاقو کشف و ضبط کردند.

رییس اداره محیط زیست سبزوار گفت: شهروندان وظیفه شناس و دوستداران محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید، مورد را به یگان حفاظت محیط زیست سبزوار به شماره تماس۴۴۴۴۹۳۰۳ یا پاسگاه های انتظامی محل گزارش کنند.

۲ منطقه حفاظت‌ شده شیراحمد و پروند با مجموع مساحت ۳۹ هزار هکتار و همچنین مناطق شکارممنوع ریوند و "کمرقلعه" با گستره ۱۰۸ هزار هکتار در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی قرار دارند.

پلنگ، قوچ و میش، کل و بز، آهو، روباه، کاراکال، گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی نظیر بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری در مناطق حفاظت‌شده "ریوند، پروند و شیراحمد" شهرستان سبزوار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت