Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-

منابع عراقی می‌گویند که مذاکرات میان بغداد و اربیل اوایل سال آینده میلادی، تحت نظارت سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد.

یک مقام مسئول در عراق از آغاز مذاکرات دوجانبه بغداد و اربیل در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد و اعلام کرد، این مذاکرات نظارت سازمان ملل انجام خواهد شد.

این مقام عراقی که خواست هویتش فاش نشود، تصریح کرد «فواد معصوم» رئیس‌جمهوری نیز بر مقدمات برگزاری این مذاکرات نظارت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، موعد رسمی آغاز این گفت‌وگوها تاکنون اعلام نشده است ولی زمان آن بعد از عیدهای سال جدید میلادی، و تحت نظارت هیات سازمان ملل در عراق (یونامی) خواهد بود.

به گفته وی، در این مذاکرات همچنین درباره «حقوق کارکنان منطقه اقلیم کردستان و اداره فرودگاه‌ها» رایزنی خواهد شد.

در پی برگزاری همه‌پرسی جدایی در اقلیم کردستان عراق، تنش در روابط میان دولت مرکزی در بغداد و دولت محلی اربیل تشدید شده است. به‌گونه‌ای که «حیدر العبادی» نخست‌وزیر مجموعه تدابیر تنبیهی علیه اربیل از جمله توقف پروازهای بین‌المللی در فرودگاه‌های اربیل و سلیمانیه را صادر کرد و خواستار واگذاری کنترل تمامی گذرگاه‌های زمینی به نیروهای عراقی شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد