Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گفت‌وگوی مشروح با مدیرعامل ستاد دیه کشور، اعطای تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای حمایت از ایده‌های پیشگیرانه جرائم و مسدودسازی بیش از ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان از جمله اخبار مهم حقوقی و قضایی امروز بود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، امروز شنبه 2 دی‌‎ماه سرویس حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اخبار داغ و تازه‌ای همچون گفت‌وگوی مشروح با مدیرعامل ستاد دیه کشور، ورود دستگاه قضایی به مشکلات شبکه آب‌رسانی شهرستان جازموریان کرمان، اعطای تسهیلات 15 میلیون تومانی برای حمایت از ایده‌های پیشگیرانه جرائم، ارسال پرونده درگیری مامورین شهرداری و میوه‌فروشان در ملایر به شعبه اول بازپرسی، مسدودسازی بیش از ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان و اجرای طرح قلع و قمع در ۶ روستای گرگان با هدف حفظ حقوق عامه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه کشور در گفت‌وگوی مشروح با میزان: سخت‌گیری در معرفی تضامین بانکی حبس‌ها را طولانی می‌کند/ تشریح نحوه کمک ستاد دیه به محکومان مهریه 

جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه در قبال افراد ناتوان در پرداخت مهریه به طور مستقیم ورود نکرده و حمایت مالی ندارد. کمک ستاد دیه به بدهکاران مهریه نه به صورت بلاعوض و نه به طور کامل بلکه بعد از قبول اعسار آن‌ها از سوی محکمه رسیدگی کننده به پرونده در قالب پرداخت تنها پیش قسط این اعسار است.

وی اظهار کرد: بازپرداخت همین تسهیلات نیز بنا به موقعیت اجتماعی و اقتصادی افراد تعیین شده و هرگز نگاه حمایتی ستاد دیه با وجود سرپرستان خانواده‌هایی که بر حسب یک اتفاق ناخواسته حال با مصدوم کردن یک کارگر یا همکار در بند گرفتار شده‌اند به این دسته از زندانیان معطوف نخواهد بود.

جولایی تصریح کرد: اینجا هم نگاه بیشتر معطوف به تامین مبلغ لازم برای درمان یک مصدوم است که حال بر حسب ناتوانی مالی مسبب مشکل جسمی او روز به روز تشدید می‌شود.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

راه اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانه/سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود/ اعطای تسهیلات ۱۵ میلیونی به نفرات برتر

مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقا آگاهی‌های عمومی، افکار سنجی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قوه قضاییه در نشست خبری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از راه اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانه خبر داد.

افتخاری بیان کرد:  در معاونت اجتماعی قوه قضاییه پیشنهاد تشکیل و راه اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانه ارائه شد،ه است، چون معتقد بودیم که پرونده‌های اصحاب رسانه را باید خود اصحاب رسانه بررسی و رسیدگی کنند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

ارسال پرونده درگیری مامورین شهرداری و میوه‌فروشان در ملایر به شعبه اول بازپرسی

سعید احمدی‌فر دادستان شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم میوه فروشان در ملایر اظهار کرد: پرونده به شعبه اول بازپرسی ارسال شده است و تحقیقات در حال انجام می‌شود و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

مسدودسازی بیش از ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان از رویکرد جدی دادگستری استان لرستان در جهت حفظ منابع آب زیرزمینی برای حفظ حقوق عامه و صیانت از منابع آبی کشور خبر داد.

وی در رابطه با میزان حفر چاه غیرمجاز در این استان بیان کرد: خوشبختانه به علت پیگیری‌هایی که هم از سوی دادستانی استان انجام شده است و هم به علت پایش این موضوع از سوی شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، حفر چاه غیر مجاز در حد وسیعی در استان لرستان وجود ندارد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.     انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی

بانک ملی ایران طرحی با نام مهربانی که همان وام ۳۰۰ میلیون تومانی است راه اندازی کرد تا مشتریان بانک بتوانند کمبود بودجه خود را از طریق این وام با سود و کارمزد بسیار پایین جبران کنند.

اما یکی از متقاضیان با ارسال پیام از شرایط داشتن این وام سخن گفت و از مسئولان درخواست آسان سازی آن را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب؛ در مورد وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی درخواست پیگیری دارم. امروز به بانک مراجعه کردم تا از شرایط وام ۳۰۰ میلیونی اطلاعاتی کسب کنم و برای گرفتن آن اقدام کنم. متصدی بانک یکی از شرایط این وام را داشتن بیشتر یک میلیارد تومان در حساب اعلام کرد یعنی بنده اگر درخواست وام ۳۰۰ میلیونی را داشته باشم باید در حسابم یک میلیارد تومان داشته باشم تا بتوانم این وام را دریافت کنم و با آن مشکلاتم را حل کنم. برای وام ۳۰۰ میلیونی ۴ برابر آن باید سپرده گذاری کنم. اگر کسی این مبلغ را در حسابش داشته باشد نیازی به وام ۳۰۰ میلیون تومانی ندارد خواهش میکنم رسیدگی کنید، چون اقشار ضعیف اغلب از وام برای حل مشکلاتشان استفاده می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد