Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه تپه پیسا همدان به محل سرازیر شدن مصرف‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده بود، گفت: امسال با اجرای طرح پاک‌سازی این تپه ۳۵۳ مصرف‌کننده مواد مخدر از تپه پیسا جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ هادی قزوینه بعدازظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه تپه پیسا همدان واقعیت تلخی است که در همدان وجود داشته و دارد، اظهار داشت: تپه پیسا به محلی برای سرازیر شدن مصرف‌کنندگان مواد مخدر شهر همدان و شهرستان‌های اطراف تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تپه پیسا منطقه رها شده به حال خودش نبوده است، افزود: طرح پاک‌سازی این تپه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی به صورت مستمر در مدت‌زمان دو ماه در حال انجام است.

قزوینه با تأکید بر اینکه ظرفیت‌سازی برای نگهداری و حمایت بعد از ترک برای مصرف‌کنندگان مواد مخدر از جمله موارد مدنظر است که باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: مصرف‌کنندگان مواد مخدر که توسط پلیس به مراکز ماده 15 و 16 معرفی می‌شوند این مراکز نمی‌توانند بیش از 21 روز از این افراد نگهداری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه کمپ‌ها بخش خصوصی هستند که ما پای کار آورده‌ایم، تصریح کرد: 140 مصرف‌کننده مواد مخدر تحویل کمپ‌ها شده‌اند این در حالی است که در شرایط عادی کمپ‌ها برای نگهداری هر بیمار 700 تومان پول هزینه می‌کنند.

قزوینه با بیان اینکه باید دو برنامه مهم موردتوجه قرار گیرد، تأکید کرد: افزایش ظرفیت مراکز ترک اعتیاد ماده 15 و 16 و دوم حمایت‌های بعد از درمان از بهبودیافتگان دو اقدام بسیار مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه امسال طرح پاک‌سازی تپه پیسا در پنج مرحله انجام شده است، ابراز کرد: آخرین مرحله پاک‌سازی این مکان در چند روز گذشته انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه در راستای پاک‌سازی تپه پیسا امسال 353 مصرف‌کننده مواد مخدر در این مکان جمع‌آوری شدند، گفت: طرح پاک‌سازی میدان امام(ره) از وجود معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیز 17 روز است که انجام می‌شود.

قزوینه جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سر گذر همدان و پاک‌سازی محور گنج‌نامه را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم پلیس در امسال دستگیری عناصر اصلی توزیع شیشه و مواد مخدر گل در همدان بود.

وی با بیان اینکه شناسایی باندها و شبکه‌های مواد مخدر از دیگر اقدامات انجام شده است، تصریح کرد: اعضای شبکه بین‌المللی توزیع‌کننده گل در استان همدان که در 582 کیلوگرم ماده مخدر گل آماده برای بسته‌بندی و توزیع در تهران داشتند دستگیر شدند و برخی از اعضای این شبکه دو تابعیتی بودند.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد