Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که دوست داشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس بازی می‌کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن زمانی درباره برتری سه بر صفر استقلال مقابل ایران‌جوان بوشهر و راهیابی این تیم به مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی اظهار داشت:

دوست داشتیم در این مرحله به پرسپولیس می‌خوردیم تا دیداری می‌شد که هم تماشاگران لذت می‌بردند و هم کسی به تساوی فکر نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا اگر به پرسپولیس می‌خوردیم، با برد بسیار شیرین راهی فینال می‌شدیم. برای صنعت نفت آبادان احترام زیادی قائل هستیم، اما کار مشکلی در این مرحله برابر استقلال دارد، چرا که انگیزه سرمربی و بازیکنان زیاد است و می‌توانیم اولین جام را با وینفرد شفر بگیریم.

حسن زمانی در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال در فضای مجازی مدعی شده‌اند که وزارت ورزش و جوانان حمایت زیادی از پرسپولیس می‌کند و به همین دلیل شعارهایی در این زمینه در دیدار با ایران‌جوان سر دادند، گفت:

چنین چیزی نیست. الان حمایت‌هایی که از استقلال می‌شود و همچنین ارتباط‌های ما، از پرسپولیس بیشتر است. نمونه‌اش در اختیار گرفتن زمین بسیار عالی مجموعه صنایع دفاع است. این موضوع نتیجه تعاملات صورت گرفته است. تا اینجای فصل کمترین مشکلات را داشتیم و هر جا نیاز به حمایت بوده، انجام شده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه چه زمانی مشکل باشگاه و مجتبی جباری حل خواهد شد، تصریح کرد:

کلید حل مشکل جباری دست سرمربی تیم است. هر تصمیمی که شفر بگیرد، هیئت مدیره از آن حمایت خواهد کرد. بهترین فرد برای تصمیم‌‌گیری سرمربی است و امیدوارم این مشکل حل شود.

حسن زمانی در پایان اشاره‌ای به مشکلات تیم‌های ایرانی برای میزبانی از عربستانی‌ها کرد و گفت:

امیدوارم با حمایت فدراسیون فوتبال، جلوی گردن‌کشی‌های عربستانی‌ها گرفته شود. ایران به اعتقاد کشورهای نزدیک به عربستان امن‌ترین کشور خاورمیانه است. بهانه‌گیری‌های عربستانی‌ها بچه‌گانه است و فدراسیون نباید اجازه سوء استفاده به آنها را بدهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد