Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@05:26:42 GMT

واران: بارسلونا فرصت طلب‌تر از ما بود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۴۹۰۴

واران: بارسلونا فرصت طلب‌تر از ما بود

کهکشانی‌ها در خانه تحقیر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافائل واران مدافع فرانسوی و ملی‌پوش رئال مادرید پس از شکست تلخ تیمش در ال کلاسیکو از فرصت طلبی بارسلونا به عنوان تفاوت دو تیم یاد کرد.

به گزارش مارکا، او به خبرنگاران گفت:

آنها فرصت طلب‌تر از ما بودند. زمانی که توپ را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم، نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کرده و گلزنی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت همیشه آزاردهنده است به خصوص با این نتیجه. باید این گونه فکر کنیم که روز خوبمان نبود و باید به دنبال پیشرفت باشیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم اما گل نزدیم. آغاز نیمه دوم به بدترین شکل برایمان رقم خورد. به لحاظ فیزیکی قافیه را باختیم و آنها توپ را بهتر و بیشتر در اختیار داشتند و دو گل هم زدند. بازی همانجا تمام شد که ده نفره شدیم. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی بود اما ۲۰۱۸ را در مسیری بسیار پیچیده‌تر آغاز خواهیم کرد. تا انتها خواهیم جنگید و متحدتر از همیشه خواهیم بود. به این اتحاد نیاز داریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲، شامگاه یکشنبه ۲۷ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با دیدار این تیم برابر پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و بازیکنان با هماهنگی بسیار بالا توپ را بین هم به گردش در می آوردند. عملکرد پرسپولیس در چند بازی اخیر واقعاً تغییر کرده و رو به رشد شده است و امیدوارم همین روند در بازی های باقی مانده تا انتهای فصل ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: ۳ امتیاز در این دیدار برای حفظ رقابت با صدرجدول بسیار مهم بود و بازیکنان موقعیت های زیادی را روی دروازه پیکان خلق کردند. پرسپولیس می توانست با اختلاف بیشتری حریف خود را شکست دهد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این موضوع نشان می دهد که بازیکنان باید در فرصت هایی که به دست می آورند دقت بیشتری را به خرج دهند.

کارشناس فوتبال در رابطه با فرصت سوزی های بازیکنان پرسپولیس در این دیدار گفت: از همان ابتدای فصل من گفتم که پرسپولیس نیاز به یک مهاجم تکمیل کننده و ۶ دانگ دارد تا اینقدر به راحتی فرصت ها به هدر نروند. همه دیدار ها این شرایط به وجود نمی آید که ۱۰، ۲۰ موقعیت خوب گلزنی داشته باشی و باید در چنین بازی هایی قدر فرصت ها را دانست. استقلال و پرسپولیس اکنون در کورس قهرمانی قرار دارند و ممکن است در ادامه فصل کار آنها به محاسبه تفاضل گل کشیده شود، بازیکنان باید این موضوع را در یاد خود داشته باشند که نباید به راحتی فرصت هایی که گاهاً با یک بغل پای راحت می توان دروازه حریف را باز کرد، از دست دهند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: به نظرم بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده اند و باید پوست اندازی کرد. خیلی ها می آیند و می روند اما عملکرد و کیفیت خیلی مهم است که در یاد ها خواهد ماند. پیراهن تیم ملی مقدس است و هرکس که وارد تیم ملی می شود باید با جان و دل برای تیم ملی بازی کند.

در خشان در رابطه با دو دیدار تیم ملی برابر ترکمنستان خاطرنشان کرد: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و باید مقابل همه تیم ها با تمام توان ظاهر شد؛ با توجه به جایگاه دو تیم در سطح آسیا و بین الملل به نظر نمی آید که ایران مشکلی برای پیروزی در این دو بازی داشته باشد و می توانیم به دو پیروزی خوب در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ دست یابیم.

کد خبر 6057995

دیگر خبرها

  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید + فیلم
  • 4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!
  • ژائو فلیکس ترک عادت نکرد؛ گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید درست مثل بازی رفت
  • رضا درویش: اگر دسیسه نکنند، این فصل قهرمان می‌شویم
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم