Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:54:40 GMT

واران: بارسلونا فرصت طلب‌تر از ما بود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۴۹۰۴

واران: بارسلونا فرصت طلب‌تر از ما بود

کهکشانی‌ها در خانه تحقیر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافائل واران مدافع فرانسوی و ملی‌پوش رئال مادرید پس از شکست تلخ تیمش در ال کلاسیکو از فرصت طلبی بارسلونا به عنوان تفاوت دو تیم یاد کرد.

به گزارش مارکا، او به خبرنگاران گفت:

آنها فرصت طلب‌تر از ما بودند. زمانی که توپ را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم، نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کرده و گلزنی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت همیشه آزاردهنده است به خصوص با این نتیجه. باید این گونه فکر کنیم که روز خوبمان نبود و باید به دنبال پیشرفت باشیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم اما گل نزدیم. آغاز نیمه دوم به بدترین شکل برایمان رقم خورد. به لحاظ فیزیکی قافیه را باختیم و آنها توپ را بهتر و بیشتر در اختیار داشتند و دو گل هم زدند. بازی همانجا تمام شد که ده نفره شدیم. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی بود اما ۲۰۱۸ را در مسیری بسیار پیچیده‌تر آغاز خواهیم کرد. تا انتها خواهیم جنگید و متحدتر از همیشه خواهیم بود. به این اتحاد نیاز داریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: هدف مان حفظ آرامش و تمرکز تیم است و نمی خواهیم به اتفاقات گذشته برگردیم.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم