Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر؛ آحاد جامعه می‌توانند با مراجعه به سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های سراسر کشور و تکمیل فرم پیشنهاد، بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی، واحدهای صنعتی و غیرصنعتی خود را خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنین صدور الکترونیکی بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی شامل طرح‌های نسیم و کوثر، ازطریق تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir میسر است.
 
بیمه‌نامه آتش‌سوزی خطرهای اصلی ازجمله حریق، انفجار و صاعقه و خطرهای تبعی شامل زلزله، سیل، طوفان، هزینه اسکان موقت، مسئولیت مالی در قبال همسایگان، سقوط هواپیما، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف، سنگینی برف، شکست شیشه، سرقت با شکست حرز، هزینه پاکسازی و برداشت ضایعات و ظروف تحت فشار صنعتی را تحت‌پوشش قرار می دهد و بیمه‌شده براساس نیاز خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود