Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی عصر روز شنبه در نشستی که باحضور خبرنگاران به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس با موضوع تبیین جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ توسط البرز، برگزار شد، افزود: در البرز از جمله این شهیدان می توان از شهید محمدحسین فهمیده، شهید بهنام محمدی و شهید رضا پناهی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه این کودکان در 8سال دفاع مقدس حماسه های زیادی آفریدند، اظهار داشت:زنان و کودکان بیشترین آسیب های روحی، روانی و جسمی را در جنگ ها می بینند که باید بررسی و ابعاد آن مورد کنکاش قرار گیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه جنگ و منازعه ابعاد پیدا و پنهان زیادی دارد باید به تمام زوایای آن پرداخت زیرا در زمان جنگ و بعد از آن شاید نتوان به آن پرداخت ولی با گذشت زمان بای نقش بخش های مختلف اقشار مردمی را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد که از جمله آنان نقش زنان و کودکان است.
مولایی ادامه داد: زنان و کودکانی که خواسته و گاه ناخواسته در جنگ حضور دارند و جزو انسان هایی هستند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صحنه های مختلف جنگ حضور دارند و متاثر از آن خواهند بود.
وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس که برای نخستین بار در کشور توسط این استان برگزار می شود، افزود: این جشنواره اهداف و موضوعات مختلفی دارد که از جمله آن می توان به نقش مادر انگیزاننده برای رزمنده، نقش یک همسر مشوق، نقش یک رزمنده خانم و نقش پشتیبانی بانوان اشاره کرد.
فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس البرز توسط بسیج هنرمندان استان البرز منتشر و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 97 آیین پایانی آن برگزار خواهد شد.
6156/ خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم