Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:36:46 GMT

تولد عروسک های جذاب هچیمال در انگلیس+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۵۴۰۷

تولد عروسک های جذاب هچیمال در انگلیس+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: هچیمال که ۶۰ پوند قیمت دارد و در انگلیس به فروش می رسد محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است.

حجم ویدیو: 7.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 دانلود ویدیو

هچیمال در واقع یک ربات مکانیکی است که درون یک تخم مرغ بزرگ عرضه می شود. این تخم مرغ خودش را شکسته و جوجه رباتیک درونی آن بیرون می آید.

این تخم مرغ جادوئی که ویدئوهای آن در روزهای اخیر در وب سایت یوتیوب با بازدیدهای فراوانی همراه بوده، به این صورت است که برای بیرون آوردن عروسک داخلی آن، باید تخم مرغ را نوازش کرده یا روی آن ضربه بزنید تا ربات داخلی واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان شکسته شدن و به دنیا آمدن این عروسک از درون پوسته تخم مرغ به سرعت و روشی بستگی دارد که کودکان برای شکستنش به کار می گیرند. وقتی ربات ضربه ها را حس کند، با نمایش نورهای رنگین کمانی تلاش می کند که بخش بالایی پوسته را برداشته و از داخل آن بیرون بیاید.

باز شدن پوسته تخم مرغ فقط یک بار صورت می گیرد اما برای خریداران از جذابیت زیادی برخوردار است. این روند می تواند تا ۴۵ دقیقه به طول بیانجامد. پس از تولد، یکی از دو عروسک Draggle یا Penguala از این محفظه بیرون می آید. آنها می توانند بال های خود را تکان داده، نور چشمان خود را در رنگ های گوناگون روشن کنند. رنگ چشم ها به حالت های این عروسک ها بستگی دارد. همچنین آنها توانائی پخش برخی از آهنگ ها و بیان برخی جملات را نیز دارند.

در مرحله بعدی، کودکان می توانند با تکان دادن، نوازش کردن و حرف زدن با Hatchimal بازی کنند. این کارها باعث می شود تا عروسک از حالت کودک به بزرگسال تبدیل شود.

در آخرین مرحله، می توان با این عروسک بازی کرد. از بازی های تک نفره گرفته تا آواز و رقص یا بازی های چندنفره به این صورت که چه کسی می تواند پرنده را سریع تر بزند تا رنگ چشم هایش به رنگ تعیین شده در بیاید.

این ربات همچنین می تواند کودکان را با پدیده تولد جوجه ها از درون تخم هم آشنا کرده و به رفیق همیشگی شان در خانه تبدیل شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان تهران رفت که در پایان پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد

پرسپولیس در شرایطی آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ را انجام داد که این تیم با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و شاگردان اوسمار ویرا در این بازی تلاش داشتند تا با برتری مقابل همشهری خود سال را به پایان برسانند.

در سوی مقابل پیکان شرایط متفاوتی دارد این تیم در دو بازی اخیر خود موفق شده سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی را شکست دهد تا با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گیرد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۲۵ بازی سنگربان پیکان موفق شد ضربه تماشایی عبدالکریم حسن را مهار کند و مانع گلزنی پرسپولیس شود.

دقیقه ۳۷ بازی محمد حسین فلاح، مسعود ریگی را در محوطه جریمه پیکان سرنگون کرد تا کوپال ناظمی به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کند. محمدحسین کنعانی‌زادگان در ادامه موفق شد دروازه ناصری را باز کرد تا پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از پیکان پیش بیافتد.

دقیقه ۴۲ بازی ضربه فرشاد فرجی بعد از برخورد به مدافعین به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵ بازی ضربه عیسی آل‌کثیر به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر قرمزها به پایان برسد.

دقیقه ۵۲ اوستون اورنوف با حرکت انفرادی و زیبا وارد محوطه جریمه شد و مهدی ترابی توپ برگشتی را روی دروازه پیکان فرستاد تا کنعانی‌زادگان با ضربه سر خودش و پرسپولیس را در این بازی دو گله کند.

دقیقه ۵۶ بازی ستاره ازبکستانی باز هم در محوطه پیکان صاحب توپ شد و آن را به روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه سر آل‌کثیر از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ بازی ضربه ثابت‌ایمانی به شکل خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳ بازی علیرضا بیرانوند با یک واکنش استثنایی مانع گلزنی محمد آژیر و پیکان شد.

دقیقه ۷۸ ناصری در مصافی تک به تک با اورنوف موفق شد ضربه این بازیکن را مهار کند.

تیم داوری:

داور : کوپال ناظمی/ کمک داوران: علیرضا مرادی، علیرضا ممبینی / داور چهارم: شبیر بهروزی

ترکیب اولیه دو تیم؛ پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا

پیکان تهران:

محمد ناصری، ایمان اکبری، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، علی قربانی، علی رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح

سرمربی: رضا عنایتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224875 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • (عکس) نایکی کیت تیم ملی انگلیس را خیلی جذاب کرد
  • رسمی: رونمایی از پیراهن جذاب سه شیرها (عکس)
  • شجاعیان: امیدوارم همه اتفاقات مسابقه فنی باشد
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها به شبکه نسیم می آید؟
  • عکس| رونمایی از پوستر جذاب پرسپولیس برای بازی با پیکان
  • وعده‌های جذاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
  • داستان پرچالش تولد قسمت دوم «آخرین بازمانده از ما» چه بود؟
  • داستان پرچالش تولد بازی «آخرین بازمانده از ما» چه بود؟ + ویدیو